آغاز غربالگری عمومی و افزایش تست محله به محله

وزیر کشور گفت: غربالگری عمومی و افزایش میزان تست با مبنای محلات توسط دستگاه های مختلف انجام می شود که فردا اولین استان کرمانشاه خواهد بود.

به گزارش رصد روز ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز دوشنبه در پایان دومین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: جلسه قرارگاه عملیاتی دومین جلسه بود. ما از جلسه اول تا این جلسه یک جلسه هم با استانداران و روسای علوم پزشکی داشتیم.

وی ادامه داد: تمام مصوبات ۴۲ جلسه ستاد که بالای ۳۰۰ جلسه بود مجددا بازنگری شد که قرار شد دستگاه‌های اجرایی دلایل عدم انجام مصوبات را باید به ما گزارش کنند.

وزیر کشور گفت: قرار شد همچنین جلساتی را استان‌ها و شهرستان‌ها هم داشته باشند و گزارشات خود را روزانه و کمیته‌های ستاد گزارشات خود را هفتگی ارایه دهند.

رحمانی فضلی گفت: غربالگری عمومی و افزایش میزان تست با مبنای محلات توسط دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود که فردا اولین استان کرمانشاه خواهد بود. این طرح دو هدف میزان مبتلایان و میزان رجوع به بیمارستان‌ها کم شود خواهد بود.

رئیس قرارگاه عملیاتی گفت: ساعت کار از بعد از ظهر ساعت ۱۸ غیر از مشاغل سطح یک تعطیل می‌شود. ما طرح محدودیت رفت و آمد در ساعت آخر. شب را به ستاد داده ایم و هر تصمیمی بگیرد انجام می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار