آیا سابقه کار مهرداد بذرپاش در پژوهشکده شهید رضایی جعلی است؟

دیروز سندی از گواهی اشتغال به کار بذرپاش در پژوهشکده شهید رضایی از سال 79 منتشر شد که پیگیریها نشان داد این شرکت از سال 92 تأسیس شده بنابراین بذرپاش نمی توانسته در آن زمان که در سند گواهی اشتغال دیده می شود در این شرکت مشغول به کار بوده ب...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، چند روزیست که از انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات می گذرد. انتخابی که در آن اما و اگرهای زیادی وجود داشت و در این میان همگی منتظر واکنش مجلس شورای اسلامی بودند. اصلی ترین موضوعی که در این میان نظر همه را به خود جلب کرده سابقه کار مهرداد بذرپاش است که برای ریاست دیوان نیاز به ۲۰ سال سابقه کار دارد اما به نظر می رسد که این موضوع در مورد مهرداد بذرپاش دارای ایراد است.

دیروز سندی از گواهی اشتغال به کار بذرپاش در پژوهشکده شهید رضایی از سال ۷۹ منتشر شد که پیگیریها نشان داد این شرکت از سال ۹۲ تأسیس شده بنابراین بذرپاش نمی توانسته در آن زمان که در سند گواهی اشتغال دیده می شود در این شرکت مشغول به کار بوده باشد.

در این صورت یکی از مهمترین اصول آئین نامه داخلی مجلس مبنی بر ۲۰ سال سابقه کار برای ریاست دیوان محاسبات زیر سؤال است و جا دارد که کمیسیون اصل ۹۰ به این ماجرا ورود کرده و آن را تعیین تکلیف کند.

هرچند که عده ای از طرفداران بذرپاش این موضوع را بی اهمیت دانسته و در فضای مجازی روی توانایی هایی او مطالبی را منتشر می کنند اما باید به این قضیه اذعان داشت که اجرای درست و بی کم و کاست قانون از همه دستگاههای کشور مورد انتظار است. مسئله ای که در پرونده تاجگردون مشاهده شد و حالا انتظار می رود که در مسئله مهرداد بذرپاش نیز مورد دقت قرار گیرد.

 

با ما در رصد مهمترین اخبار و تحولات باشید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار