ارایه دستاوردها و زمینه‌های صادراتی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در پنجمین نمایشگاه ” ایران اکسپو”

پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۳) که با حضور رییس جمهور در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد تا ۲۰ اردیبهشت ماه میزبان مخاطبان است. به گزارش رصد روز، به نقل از مرکز ارتباطات رسانه ای گروه صنعت...

پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۳) که با حضور رییس جمهور در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد تا ۲۰ اردیبهشت ماه میزبان مخاطبان است.

به گزارش رصد روز، به نقل از مرکز ارتباطات رسانه ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، در این نمایشگاه ۱۲ گروه کالایی و محصولی از جمله محصولات حوزه صنعت ساختمان، تجهیزات پزشکی و دارو، لوازم خانگی، پوشاک و نساجی، صنایع غذایی، کشاورزی، خدمات فنی-مهندسی، انرژی، محصولات دانش بنیان، پتروشیمی، صنایع دستی، معدن و … از سوی ۸۰۰ شرکت کننده ارایه و معرفی شده است.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نیز که در سالهای گذشته، رشد و توسعه قابل توجهی در حوزه تولید، سرمایه انسانی، ارتقای شاخص های کیفی، تحقیق و توسعه و خلق زنجیره ارزش داشته است، میزبان بازدیدکنندگان و مخاطبان تخصصی این نمایشگاه است. غرفه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در این نمایشگاه علاوه بر ارایه آخرین دستاوردها و تحولات این گروه بزرگ اقتصادی به مخاطبان و بازدیدکنندگان، معرفی هرچه بهتر این برند ملی را در برنامه دارد. معرفی ظرفیت های صادراتی، دستاوردهای علمی-تحقیقاتی این گروه صنعتی، خدمات فنی-مهندسی زنجیره ارزش گروه انتخاب به عنوان یک مجموعه بزرگ اقتصادی از بخش خصوصی، ارایه توانمندی های صادراتی به ویژه برای مخاطبان کشورهای هدف، از دیگر اهداف گروه صنعتی انتخاب الکترونیک برای شرکت در این نمایشگاه است.

همچنین از آنجا که ارتباط با نخبگان، بخش ها و مراکز دانشگاهی و دانش بنیان به طور مستمر و زیرساختی در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک دنبال می شود، این مجموعه علاوه بر ارایه آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی متخصصان خود در این نمایشگاه، ارتباط گیریهرچه بیشتر با محصولات فناورانه و مجموعه های حوزه تکنولوژی و نوآوری را دنبال می کند.

درحالی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در این نمایشگاه زنجیره ارزش خود را به مخاطبان تخصصی، فعالان صنعت و … معرفی می کند که محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور در بازدید از این نمایشگاه بر ایجاد زنجیره ارزش راهبردی و توسعه آن در استان ها تاکید کرد و گفت: از طریق این زنجیره های ارزش راهبردی می توان کاهش آسیب پذیری اقتصاد کشور با تحقق واقعی و عملی شعار رشد تولید، اشتغالزایی متناسب برای حل مسائل اقتصادی کشور و تعیین نقش هر استان در شاخص های کلان اقتصادی کشور را محقق کرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار