ارتقای کیفیت محصولات، مهم‌ترین اولویت‌ ایران خودرو است

مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی به مناسبت یازدهم اردیبهشت «روز جهانی کارگر»، این روز را بر تلاشگران و جهادگران عرصه‌های تولید به‌ویژه خانواده بزرگ صنایع خودروسازی کشور تبریک و شادباش گفت. در بخشی از این پیام آمده است:...

به گزارش رصد روز، مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی به مناسبت یازدهم اردیبهشت «روز جهانی کارگر»، این روز را بر تلاشگران و جهادگران عرصه‌های تولید به‌ویژه خانواده بزرگ صنایع خودروسازی کشور تبریک و شادباش گفت. در بخشی از این پیام آمده است: کارگران و پولادمردان آوردگاه صنعت با تاکید بر این باور که «کار نشد ندارد» ثابت کردند، تنها با خودباوری و ارج نهادن به اندیشه و توان نیروهای داخلی است که «ناممکن ها» میسر و جاده تولید هموار خواهد شد.

متن کامل پیام مدیرعامل ایران خودرو به شرح زیر است:
۱۱ اردیبهشت را همواره از آن جهت ارج می‌نهیم که یادآور ایثار، مجاهدت و تلاش‌های بی‌بدیل جامعه کارگری است؛ قشری که بی‌تردید، سنگین‌ترین مسوولیت را در تولید و رشد اقتصادی کشور بر دوش می‌کشد.
روز جهانی کارگر، فرصت مغتنمی است تا با پیروی از گفتار و کردار بزرگان دین‌ و اندیشه و با توجه به نقش مهم کارگران در پیشرفت اقتصادی کشور، صمیمانه‌ترین و خالصانه‌ترین قدردانی‌ها را نثار این عزیزان کنیم که در هیچ شرایطی از تولید و خدمت دست نکشیدند.
کارگران دلسوز و متعهد کشورمان، همانا جهادگران خستگی‌ناپذیر سنگرهای تولید هستند که در اوج تحریم‌های اقتصادی و شیوع بیماری کرونا، مجدانه و با همتی ستودنی، صحنه‌های زیبایی از خوداتکایی و خودباوری را به نمایش گذاشتند. اگر امروز گروه صنعتی ایران خودرو، پرتوان و استوار راه خود را به سمت رشد و تعالی گشوده و پیوسته بر دستاوردهایش در بین صنایع خودروسازی کشور می‌افزاید، این مهم مرهون دستان زحمت‌کش تک تک کارگران و کارکنان متعهد این گروه است. از این رو بر خود فرض می‌دانم ضمن عرض تبریک و شادباش به مناسبت روز جهانی کارگر، از همه همکاران شریف و خدومی که به شیوه‌های مختلف در این میدان مقدس کوشیده و لحظه‌ای توقف چرخ عظیم صنعت را برنمی‌تابند، صمیمانه و خاضعانه تقدیر و تشکر کنم.
صنعت خودرو با همه فراز و نشیب‌های سالیان اخیر، موفق شده از تحریم‌ها و تهدیدها، فرصت‌هایی برای رشد و توسعه فراهم سازد. به‌خاطر داریم زمانی که شرکای خودروساز خارجی، ایران را ترک کردند، کارگران و پولادمردان آوردگاه صنعت خودرو با تاکید بر باور «کار نشد ندارد»، ثابت کردند که تنها با خودباوری و ارج نهادن به اندیشه و توان نیروهای داخلی، «ناممکن ها» میسر و جاده تولید هموار خواهد شد. این در حالی است که هرگز نمی‌توان تاثیر مخرب تحریم‌های ظالمانه غرب، شیوع همه‌گیری کرونا بر اقتصاد کشور و در پی آن ایجاد شرایط نابسامان مالی و تولیدی برای خودروسازان داخلی را انکار کرد. در این رهگذر گروه صنعتی ایران خودرو نیز از آسیب‌های یاد شده در زمینه‌های مالی، تامین و تولید در امان نبوده است. با این وجود در چنین شرایطی است که کارگران و کارکنان خدوم بزرگ‌ترین گروه خودروسازی خاورمیانه با مسوولیت پذیری هر چه بیشتر و امید به آینده‌ای بهتر، می‌کوشند تا بر مشکلات و کاستی ها فائق آیند.
در همین راستا، باهدف‌گذاری صورت‌ گرفته در گروه صنعتی ایران خودرو ضمن حفظ بالاترین سهم تولید خودرو در کشور و تلاش پیوسته برای توسعه محصولات، فرمایش مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر افزایش کیفیت خودرو و فرمان رییس جمهوری محترم در زمینه ضرورت ارتقای کیفیت تولیدات، مهم‌ترین اولویت گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود؛ چراکه جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان نهایی، خشنودی خداوند و برکت را به دنبال خواهد داشت.
گروه صنعتی ایران خودرو، در پرتو مسوولیت‌پذیری، تعهد، تخصص و نیز تمسک بر آستان حضرت دوست، پرتوان‌تر از همیشه می‌کوشد تا با نوآوری و هوشمندی بی‌مانند فرزندان این مرز و بوم، جایگاه صنعت خودروی کشور را به سطح شایسته‌ای ارتقا دهد. ما خود را متعهد می‌دانیم برای بهبود فضای کسب و کار، ایجاد انگیزه و امید در جامعه و نیز مایوس ساختن دشمنان و بداندیشان رشد و توسعه ایران سرافراز، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
در پایان بار دیگر به پاس تمامی پایمردی‌ها و تلاش‌های بی‌بدیل شما کارگران، کارکنان و همه کسانی که در کسب دستاوردها و افتخارات صنعت خودرو سهیم بوده‌اند، به ویژه همکارانم در گروه صنعتی ایران‌خودرو، فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت «روزجهانی کارگر» را صمیمانه تبریک می‌گویم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار