از اجاق گاز ۴ شعله تا فِر تمام برقی

اجاق گاز ۴ شعله شف جدیدترین محصول شرکت اسنوا است که از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال تولید شده و دارای ویژگی‌های متعددی است. این اجاق گاز طی زمانی کوتاه، دمای ۱۸۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد را برای طبخ فراهم می‌سازد که این امر به کاهش زمان طبخ...

اجاق گاز ۴ شعله شف جدیدترین محصول شرکت اسنوا است که از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال تولید شده و دارای ویژگی‌های متعددی است. این اجاق گاز طی زمانی کوتاه، دمای ۱۸۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد را برای طبخ فراهم می‌سازد که این امر به کاهش زمان طبخ غذا کمک می‌کند.

به گزارش رصد روز_اجاق گاز ۴ شعله شف جدیدترین محصول شرکت اسنوا است که از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال تولید شده و دارای ویژگی‌های متعددی است. این اجاق گاز طی زمانی کوتاه، دمای ۱۸۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد را برای طبخ فراهم می‌سازد که این امر به کاهش زمان طبخ غذا کمک می‌کند.

نتایج تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد، مصرف کنندگان به ندرت از هر ۵ شعله اجاق گاز استفاده می‌کنند، در حالی که یک اجاق گاز ۴ شعله باعث استفاده بهینه‌‌تری از فضای آشپزخانه می‌شود.

همچنین کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مصرف انرژی، اِشغال فضای کمتر در آشپزخانه، کاهش زمان پخت و پز، سهولت در تمیز کردن اجاق، حمل و جابه‌جایی آسان به ویژه برای بانوان، کاهش میزان گرمای ایجاد شده در آشپزخانه، سازگاری با محیط زیست و کسب استانداردهای لازم از دیگر مزیت‌های اجاق گاز ۴ شعله اسنوا به حساب می‌آید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار