استانداری تهران:‌ اصناف بی‌توجه به مقررات بهداشتی پلمب می‌شوند

معاون استاندار تهران ضمن درخواست از اصناف، اتحادیه ها و فروشگاه‌های بزرگ جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: در مرحله اول به واحدهای صنفی متخلف اخطار و در صورت تکرار نسبت به پلمب آنها اقدام می‌شود.

به گزارش رصد روز ،حمیدرضا گودرزی روز چهارشنبه در نشست با نمایندگان اصناف، مجتمع های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با محوریت رعایت پروتکل های بهداشتی با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی افزود: از هفته گذشته ستاد مبارزه با کرونا استان و شهر تهران و مجموعه بازرسی به سبب شیوع مجدد کرونا و عدم رعایت برخی از شهروندان تصمیمات جدیدی را اتخاذ کردند.

وی ادامه داد: به ۱۰ مجتمع مختلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند اخطار جدی داده‌شده است که در صورت ادامه بی توجهی به رعایت نکات بهداشتی نسبت به پلمب آنها اقدام می شود.

رئیس کمیته امنیتی، سیاسی و اجتماعی ستاد کرونا استان تهران تاکید کرد: امروز از نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره ای و بزرگ و مراکز مختلف دعوت به عمل آمد و از آنها درخواست شد تا برای حفظ سلامت خود و شهروندان حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

گودرزی با بیان اینکه ممکن است در یک مجتمع بزرگ فقط برخی واحدها نکات بهداشتی را رعایت نکنند گفت: در مرحله نخست به این واحدها اخطار جدی داده می شود، اما در صورت تکرار چنین امری، به شدت با واحدهای متخلف برخورد و نسبت به پلمب آنها اقدام می شود.

وی در مورد وضعیت محدودیت‌ها تصریح کرد: افزایش میزان ابتلا سبب شد تا محدودیت‌ها به مدت یک هفته تکرار شود که امیدوارم شرایط به وضعیت قبل برگردد، چرا که در غیر این صورت مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر خواهیم بود، البته هر گونه اعمال محدودیت طبق نظر وزارت بهداشت و هماهنگی با ستاد ملی اجرایی می شود.

 

 

ایرنا

مطالب مرتبط