استایل متفاوت تیلور سوئیفت هوادارانش را ب وجد آورد+ عکس

تیلور سویف، خواننده مشهور و محبوب آمریکایی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصاویری از استایل جذاب خودش منتشر کرد.

به گزارش رصد روز، تیلور آلیسون سوئیفت، خواننده مشهور و محبوب آمریکایی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصاویری از استایل جذاب خودش منتشر کرد که برخی از آن‌هادر ادامه آورده شده است.

تیلور آلیسون سوئیفت (به انگلیسی: Taylor Alison Swift؛ زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹) خواننده-ترانه‌سرای آمریکایی است. او سوژهٔ منفعت عمومی فراگیری بوده است و از سوی نشریات گوناگون، یکی از بزرگ‌ترین ترانه‌سرایان نامیده شده است. در کنار سبک هنری و مهارت کارآفرینی که بر صنعت موسیقی و فرهنگ مردمی تأثیر گذاشته، سوئیفت مدافع حقوق هنرمندان و توانمندسازی زنان به‌شمار می‌رود.

سوئیفت ترانه‌سراییِ حرفه‌ای را در ۱۴ سالگی آغاز کرد. او در ۲۰۰۵ با بیگ مشین رکوردز قرارداد بست و با آلبوم‌های تیلور سوئیفت (۲۰۰۶) و بی‌باک (۲۰۰۸) به‌عنوان خوانندهٔ کانتری پاپ شناخته شد. تک‌آهنگ‌های «اشک‌ها بر روی گیتارم»، «داستان عشق» و «تو مال منی» موفقیت‌های متقاطعی در فرمت‌های رادیوی کانتری و پاپ بودند و موجب شهرت سوئیفت شدند. او سبک‌های راک و الکترونیک را به‌ترتیب در آلبوم‌های بعدی‌اش، حالا صحبت کن (۲۰۱۰) و سرخ (۲۰۱۲) کاوش کرد. سرخ شامل نخستین ترانهٔ شمارهٔ یک سوئیفت در بیلبورد هات ۱۰۰، یعنی «دیگر هیچ‌وقت با هم نخواهیم بود» می‌شد. او با ۱۹۸۹ (۲۰۱۴) که آلبومی سینث-پاپ شامل ترانه‌های از نظر تجاری موفق «بندازش بره»، «فضای خالی» و «کینه» بود، خود را از کانتری به پاپ بازنگری کرد. نگاه موشکافانهٔ رسانه‌ها، الهام‌بخش اعتبار (۲۰۱۷) متأثر از هیپ هاپ و تک‌آهنگ شمارهٔ یک آن، «ببین مرا به چه کارهایی واداشتی» بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار