اعطای تندیس جایزه ملی مدیریت منابع انسانی به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک برای دومین سال متوالی

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در ششمین دوره جایزه ملی مدیریت منابع انسانی که به ارزیابی شرکت های بزرگ ایران پرداخته است، برای دومین سال متوالی موفق به دریافت تندیس برتر شد. به گزارش رصد روز، به نقل از مرکز ارتباطات رسانه ای گروه صنعتی انتخا...

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در ششمین دوره جایزه ملی مدیریت منابع انسانی که به ارزیابی شرکت های بزرگ ایران پرداخته است، برای دومین سال متوالی موفق به دریافت تندیس برتر شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از مرکز ارتباطات رسانه ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، سیدحسین میرباقری، معاون سرمایه انسانی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، پس از دریافت این تندیس و در حاشیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت منابع انسانی گفت: خوشحالیم که امسال هم توانستیم در حوزه مدیریت منابع انسانی، به عنوان یکی از مجموعه های برتر کشور برگزیده شویم.

وی اظهار کرد: این ارزیابی بر اساس مدل ۳۴۰۰۰ صورت گرفته است. نتیجه این ارزیابی سطح ما را در مقایسه با شرکت های دیگر نشان داده و برنامه ما برای آینده را مشخص می کند تا براساس فرصت های بهبود، برای ادامه مسیر مجموعه طراحی مناسبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با سرعت در حال رشد و توسعه است و به جهانی شدن می اندیشد. راه طولانی در پیش داریم و بنابراین باید مسیر رشد و توسعه را با بهبود ظرفیت ها در پیش گرفت.

معاون سرمایه انسانی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک افزود: یکی از اقدامات ما برای بهبود این است که در این مسیر خود را مورد ارزیابی قرار دهیم، فرصت های پیش رو را مشخص کرده و برای آن برنامه ریزی داشته باشیم.

میرباقری، مهم ترین چالش حوزه منابع انسانی در کشور را جذب نخبگان و نگهداشت آنها دانست و گفت: اگر ما بتوانیم در این حوزه برنامه مناسبی پیاده سازی کرده و برای نگهداشت نخبگان تدبیر داشته باشیم، بدون شک سازمان های موفق تری خواهیم داشت.

وی به مهمترین مزیت مدل ۳۴۰۰۰ در تعالی سازمانی اشاره و اظهار کرد: مهم ترین عاملی که یک سازمان در حال توسعه را رشد می دهد این است که مجموعه، خود را در معرض ارزیابی قرار دهد، چنین سازمان هایی شهامت و اعتماد به نفس لازم برای رشد را دارند.

گفتنی است آیین اختتامیه ششمین دوره این جایزه ملی با حضور نمایندگان شرکت های بزرگ منتخب ایران در حوزه منابع انسانی برگزار شد. این جایزه از سوی یک کمیته علمی تحت نظر دانشگاه تهران، به برگزیدگان اعطا می شود. در این طرح، ۱۲ متغیرِ ارزیابی، در فرآیند سنجش بررسی می شود تا مجموعه در سطوح مختلف و از نظر شاخص های گوناگون، مورد ارزیابی قرار گیرد. در این دوره انتخاب الکترونیک، از بین ۱۳۸ سازمان کشور که در این ارزیابی شرکت کرده اند در ردیف شرکت های برگزیده قرار گرفت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار