اعلام آمادگی انتخاب الکترونیک، برای شرکت در طرح تضمین اشتغال

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، با هدف توسعه کشور و اشتغال زایی برای جوانان، آمادگی خود را برای شرکت در طرح “تضمین اشتغال” دانشگاه علمی کاربردی کشور اعلام کرد. به گزارشرصد روز، به گفته غلامرضا مالکی، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اص...

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، با هدف توسعه کشور و اشتغال زایی برای جوانان، آمادگی خود را برای شرکت در طرح “تضمین اشتغال” دانشگاه علمی کاربردی کشور اعلام کرد.

به گزارشرصد روز، به گفته غلامرضا مالکی، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان طرح تضمین اشتغال یکی از طرح های جدید دانشگاه علمی کاربردی کشور است که در راستای بهبود کیفیت و مهارت گرایی آموزش و همچنین، ایجاد بستری برای ورود راحت تر دانش آموختگان به بازار کار، در حال پیگیری می‌باشد. بر اساس این طرح، دانشجویان پس از دانش آموختگی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در مراکز علمی مشغول کار می‌شوند. گروه صنعتی انتخاب نیز یکی از ۳ مرکز علمی کاربردی استان اصفهان به شمار می‌رود که موافقت خود را با این طرح اعلام نموده است.

اعلام آمادگی انتخاب الکترونیک، برای شرکت در طرح تضمین اشتغال

لازم به ذکر است مراکزی که در استان اصفهان برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کردند، درخواست پذیرش حدود ۵۰۰ دانشجو را داشتند و در پی آن، با توجه به مجوز شورای گسترش دانشگاه، با پذیرش حدود ۲۵۰ دانشجو با تضمین اشتغال مستقیم و غیرمستقیم موافقت شد. خاطر نشان می شود، این طرح در راستای افزایش مهارت و اشتغال زایی، ترویج مهارت گرایی به جای مدرک گرایی و کاهش دغدغه شغلی برای دانشجویان است. طرحی که باعث می‌شود که دانشجویان به تکیه بر ضمانت شغلی، آگاهانه دست به انتخاب رشته بزنند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار