افزایش ۴۰ درصدی تولید تلویزیون با افتتاح خط تولید ماژول

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در حاشیه مراسم افتتاحیه خط تولید ماژول تلویزیون امیر حسین مرتضائیان مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک مادیران در جمع خبرنگاران با اشاره به...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در حاشیه مراسم افتتاحیه خط تولید ماژول تلویزیون امیر حسین مرتضائیان مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک مادیران در جمع خبرنگاران با اشاره به سرمایه گذاری این مجموعه بورسی گفت: امروز با تلاش مهندسان و پرسنل مجموعه، خط تولید صفحه نمایش تلویزیون با سرمایه‌گذاری ۷ میلیون دلار به بهره‌برداری رسید. [/box]

به گزارش رصد روز به نقل از ایلنا، این خط دارای ظرفیت اسمی ۵۰۰ هزار ماژول در سال بوده و در مرحله اول برای ۶۵ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

امیرحسین مرتضاییان با تاکید بر اینکه تلاش میکنیم جزو اولین‌های تولید تلویزیون در کشور باشیم، افزود: امیدوارم با راه اندازی خط ساخت ماژول در ایران در ماه‌های آینده تولید تلویزیون در شرکت صنایع الکترونیک مادیران ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش یابد و بتوانیم محصولی با قیمت رقابتی و کیفیت بالاتر به بازار ارائه کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: در بازار تلویزیون برند های ایکس ویژن و تی سی ال سهم اول را در بازار دارند و امروز با افتتاح خط تولید ماژول به طور کامل می توانیم نیاز بازار داخل به این محصول را در آستانه مسابقات جام جهانی تامین کنیم و با توجه به افزایش کیفیت و کمیتی که با افتتاح این خط تولید به وجود آمده برنامه های صادراتی ما آغاز خواهد شد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار