افزایش ۵۶ درصدی ارزش بازار به پرداخت ملت از ابتدای سال

ارزش بازار به پرداخت ملت که در ابتدای سال جاری ۶۰ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال بود با افزایشی قابل توجه در آذر ماه روبرو شد تا در کنار نمایش خوب این شرکت در رقابت با سایر رقبا سهامدارانش از عملکرد این شرکت در بازار سرمایه رضایت خاطر داشته باشن...

ارزش بازار به پرداخت ملت که در ابتدای سال جاری ۶۰ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال بود با افزایشی قابل توجه در آذر ماه روبرو شد تا در کنار نمایش خوب این شرکت در رقابت با سایر رقبا سهامدارانش از عملکرد این شرکت در بازار سرمایه رضایت خاطر داشته باشند

به گزارش اختصاصی رصد روز، مانور به پرداخت ملت در بازار سرمایه کام سهامداران را شیرین کرد. این شرکت فعال در حوزه PSP که با ۸ میلیارد سهام در بازار دوم بورس فعالیت می کند در فهرست سهامدارانش اسامی نام آشنایی مانند بیمه مرکزی و بیمه ایران دیده می شود و سایر سهامداران آن را شرکت گروه فن آوران هوشمندبهسازان فردا، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، شرکت مهندسی نرم افزارشقایق و شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان تشکیل می دهند.

رشد قابل توجه ارزش بازار به پرداخت ملت

 

بررسی ها نشان میدهد که علیرغم نوسانات موجود در بازار به پرداخت ملت نمایش قابل قبولی در بازار سرمایه داشته و میزان بازدهی و نقدشوندگی آن در یکسال گذشته به ۱۵۳.۴۴ درصد می رسد. این میزان برای دوره ۹ ماهه ۸۱.۴۶ درصد و برای دوره های سه ماهه و ۶ ماهه به ترتیب به ۳۲.۹۴ و ۲۸.۶۴ درصد می رسد.

این عملکرد خوب باعث شد تا ارزش بازار به پرداخت ملت در بازار سرمایه با وجود نوساناتی که گلایه بسیاری از سهامداران را رقم زده از ابتدای سال ۲۲ آذر سال جاری ۵۶ درصد افزایش پیدا کند و به ۹۴ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال برسد. گفتنی است ارزش بازار این شرکت در در ابتدای سال جاری ۵۰ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط