امضای منحصر بفرد فولاد مبارکه اصفهان / حضور فولاد مبارکه اصفهان به عنوان تنها شرکت فولادسازی حاضر در بین ۱۰ شرکت برتر ایران / فولادیها چهارمین شرکت برتر کشور شدند

در پایان بیست و پنجمین دوره انتخاب ۱۰۰ شرکت برتر کشور فولاد مبارکه به عنوان تنها شرکت فولادسازی حاضر در بین ۱۰ شرکت برتر کشور حائز عنوان چهارم شد  به گزارش اختصاصی رصد روز، بیست و پنجمین دوره متولی انتخاب ۱۰۰ شرکت برتر کشور در فضایی برگزا...

در پایان بیست و پنجمین دوره انتخاب ۱۰۰ شرکت برتر کشور فولاد مبارکه به عنوان تنها شرکت فولادسازی حاضر در بین ۱۰ شرکت برتر کشور حائز عنوان چهارم شد 

به گزارش اختصاصی رصد روز، بیست و پنجمین دوره متولی انتخاب ۱۰۰ شرکت برتر کشور در فضایی برگزار شد که در آن شاهد حضور پررنگ شرکتهای مختلف و بزرگی بودیم که رقابت سخت و دشواری را برای قرار گرفتن در لیست شرکتهای برتر کشور پیش رو داشتند.

انتخاب ۱۰۰ شرکت برتر کشور (IMI-۱۰۰) بر مبنای ۳۲ شاخص اصلی میزان فروش، ارزش افزوده، تعداد کارکنان، اشتغال، دارایی‌ها، بهره‌وری و صادرات و… صورت می گیرد که دو شاخص میزان فروش و ایجاد ارزش افزوده بیشترین تأثیر در انتخاب شرکتهای برتر را دارد.

نکته قابل توجه در بیست و پنجمین دوره انتخاب ۱۰۰ شرکت برتر کشور حضور ۵۰ شرکت دانش بنیان بود که در طول سالهای برگزاری این رویداد مهم این مسئله برای نخستین بار اتفاق افتاد که می تواند شناسایی یک فرصت بالقوه را موجب شود.

افزایش قیمت انرژی و تعرفه صادرات و محدودیت های انرژی سه چالش اصلی شرکتهای فولادی در سال جاری بود که عملاً میزان تولید و صادرات این شرکتها را با مشکل جدی روبرو کرد اما با این همه صنایع فولادی کشور به جهاد تولید ادامه دادند که نتایج آن در صنایع معدنی و تأمین نیاز داخلی قابل مشاهده است.

از دیگر موارد قابل اهمیت در این رویداد حضور قابل توجه سه شرکت از گروه فرآورده های نفتی در بین ۱۰ شرکت برتز کشور بود. همچنین گروه بانکها و مؤسسات اعتباری و شرکتهای چند رشته ای صنعتی هرکدام دو نماینده را در این رتبه بندی داشتند.

کسب عنوان چهارمین شرکت برتر کشور توسط فولاد مبارکه اصفهان

فولاد مبارکه اصفهان در پایان بیست و پنجمین دوره انتخاب ۱۰۰ شرکت برتر کشور به عنوان چهارمین شرکت برتر در این رویداد با فروش بیش از ۱۸۶ هزار و ۸۶ میلیارد تومان انتخاب شد. گفتنی است شرکتهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس،  ستاره نفت خلیج فارس و  پالایش نفت بندر عباس حائز رتبه های اول تا سوم شدند. رتبه های پنجم تا دهم نیز به ترتیب به شرکتهای سرمایه گذاری غدیر، بانک ملت، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، ایران خودرو، بانک رفاه کارگران و سرمایه گذاری پارس آریان تعلق گرفت.

فولاد مبارکه اصفهان تنها شرکت فولادسازی حاضر در بین ۱۰ شرکت برتر

فولاد مبارکه اصفهان که در سال جدید دستاوردهای قابل توجهی را در طرحهای توسعه ای برای کشور رقم زد و در عرصه تولید نیز با قدرت به کارش ادامه داد در شرایطی به عنوان چهارمین شرکت برتر کشور انتخاب شد که این عنوان از جهات دیگری می تواند حائز اهمیت باشد. از نکات قابل توجه در کسب این عنوان باید به حضور فولاد مبارکه اصفهان به عنوان تنها شرکت فولادسازی حاضر در بن ۱۰ شرکت برتز کشور اشاره کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار