انتخاب الکترونیک؛ برگزیده دومین جشنواره ملی مهارت

در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی مهارت از محمدرضا دیانی مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب و مجموعه صنعتی انتخاب تکریم و تجلیل به عمل آمد.   به گزارش رصد روز_مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی مهارت، روز سه‌شنبه دهم مردادماه در سالن ۱۷ شهری...

در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی مهارت از محمدرضا دیانی مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب و مجموعه صنعتی انتخاب تکریم و تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش رصد روز_مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی مهارت، روز سه‌شنبه دهم مردادماه در سالن ۱۷ شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و باحضور دکتر سید صولت  مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامحسین حسینیان، رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمع بزرگی از خیرین، مدیران بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی و دولتی، مدیران آموزشگاه‌ها و مهارت آموزان، به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در این مراسم از ۳۲ شخص حقیقی و حقوقی که در سال ۱۴۰۱ نقش برجسته‌ای در توسعه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای داشتند نیز با اهدای نشان ملی مهارت، تندیس، گواهی‌نامه و لوح تقدیر، تکریم و تقدیر به عمل آمد. همچنین در این مراسم، از تعداد ۹۶۶ استاندارد شایستگی و ۹۶۶ استاندارد ارزشیابی شایستگی در خوشه‌های صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر که بر اساس نیاز بازار کار و طبقه‌بندی استاندارد بین‌المللی سازمان جهانی کار (ایسکو۲۰۰۸) تدوین شده، رونمایی شد و در مجموع تعداد استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به ۵۰۸۲ استاندارد افزایش پیدا کرد.

این استانداردها با هدف تسریع در استقرار چهارچوب صلاحیت حرفه‌ای ملی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تدوین شده است. همچنین در بخش تجلیل از خیرین این رویداد ملی، از محمدرضا دیانی، مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با اهدای تندیس جشنواره و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد. این تجلیل در راستای همکاری این گروه صنعتی و اقتصادی با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، به منظور آموزش ۱۳۰۰ نیروی حرفه‌ای در بخش خدمات پس از فروش انجام شد.

انتخاب الکترونیک

گفتنی است معطوف کردن توجه افکار عمومی، مردم و مسئولین به اهمیت مهارت آموزی، تشریح دستاوردهای سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور، ایجاد محلی برای گفتگو پیرامون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، معرفی و تکریم و تجلیل از پیشکسوتان، خیرین و سفیران و بنگاه‌های اقتصادی در حوزه مهارت آموزی، بخشی از اهداف این رویداد ملی است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار