اهدای تندیس ویژه و لوح سپاس “ستاره پیشکسوت و سرآمد روابط عمومی ایران به دکتر مجید مرادیان

درنهمین دوره ٱیین معرفی و تقدیر از سرٱمدان روابط عمومی صورت گرفت: دکتر مجید مرادیان، برگزیده ستاره پیشکسوت و سرآمد روابط عمومی کشور شد به گزارش رصد روز، در نهمین دوره ٱیین تقدیر از سرٱمدان و پیشکسوتان روابط عمومی کشور که به همت موسسه رواب...

درنهمین دوره ٱیین معرفی و تقدیر از سرٱمدان روابط عمومی صورت گرفت: دکتر مجید مرادیان، برگزیده ستاره پیشکسوت و سرآمد روابط عمومی کشور شد

به گزارش رصد روز، در نهمین دوره ٱیین تقدیر از سرٱمدان و پیشکسوتان روابط عمومی کشور که به همت موسسه روابط عمومی آرمان و خانه روابط عمومی ایران، شنبه ۶ اسفند ماه در تهران محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، دکتر مجید مرادیان از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به پاس سالها تلاش و درخشش حرفه ای در حوزه روابط عمومی و رسانه به عنوان برگزیده “ستاره پیشکسوت و سرآمد روابط عمومی کشور” ، معرفی و مورد تجلیل ویژه قرار گرفت.

همچنین در این آیین که جمعی از اساتید علوم ارتباطات و روابط عمومی حضور داشتند، از منتخبین روابط عمومی های کشور که بر اساس مدل سرٱمدی(EFQM) و *منطق رادار” مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، تقدیر گردید. بر اساس ارزیابی دبیرخانه نهمین دوره ٱیین تقدیر از سرٱمدان روابط عمومی کشور، تعداد سه نفر، بخاطر سالها فعالیت و تلاش حرفه ای در عرصه روابط عمومی و رسانه، به عنوان” ستاره پیشکسوت و سرآمد در حوزه روابط عمومی مورد تجلیل، و لوح سپاس و تندیس “ستاره پیشکسوت روابط عمومی” به آنان اهدا گردید.

* نگاهی کوتاه به سوابق و فعالیت های حرفه ای: به گزارش خبرنگار ما، دکتر مجید مرادیان در سال ۱۳۷۳ به عنوان خبرنگار و کارشناس روابط عمومی فعالیت خود را در ذوب آهن اصفهان شروع، و به مدت پنج سال سرپرستی ارتباطات و اطلاع رسانی این حوزه را به عهده داشت.

وی از سال ۱۳۹۴ تا کنون در جایگاه معاون مدیریت روابط عمومی این شرکت فعالیت دارد. وی علاوه بر تحصیلات حوزوی، دارای تحصیلات دانشگاهی کارشناسی علوم اجتماعی(گرایش پژوهشگری) ، دوره “MBE” روابط عمومی و دکترای مدیریت عالی و حرفه ای روابط عمومی”DBE” است.

این پیشکسوت حوزه روابط عمومی و رسانه، در طی سال های گذشته به عنوان خبرنگار و کارشناس روابط عمومی و رسانه،همکاری مستمری با اغلب رسانه های کشور از جمله روزنامه های دنیای اقتصاد، کیهان، ایران، خراسان، جهان صنعت، همدلی،اخبار صنعت و اغلب خبرگزاری و پایگاه های خبری کشور را در کارنامه حرفه ای و سی ساله فعالیت خود دارد. از جمله فعالیت های دیگراین پیشکسوت روابط عمومی، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

* از مؤسسین و فعالان راه اندازی هفته نامه آتشکار و ماهنامه فولاد در ذوب آهن اصفهان از سال ۱۳۷۳ تا کنون

• عضو و از اعضای تشکیل دهنده خانه مطبوعات و خبرنگاران و انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان از سال ۱۳۷۳ تا کنون.

• عضو انجمن علمی و صنفی روابط عمومی های استان

• عضوانجمن متخصصین روابط عمومی ایران

• عضو شورای سیاست گزاری انجمن روابط عمومی ایران در استان اصفهان.

• عضویت حرفه ای و حقیقی خانه روابط عمومی ایران.

• عضو مشورتی ماهنامه صنعت روابط عمومی ایران

• عضو شورای فرماندهی و مدیر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان

• دریافت لوح سپاس و تندیس ویژه و تجلیل از طرف خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان به عنوان خبرنگار پیشکسوت استان اصفهان در سال ۱۳۹۳

• دریافت تقدیرنامه بعنوان پیشکسوت رسانه و روابط عمومی توسط انجمن روابط عمومی استان اصفهان در سال ۱۴۰۱

• انتخاب و کسب لوح سپاس به عنوان خبرنگار حرفه ای و نمونه پاسداران اهل قلم از طرف حوزه نمایندگی ولی فقیه و سپاه صاحب الزمان(عج).

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار