اولین جلسه مدیریت متمرکز بر فرآیند جامع اقتصادی و عملکرد ذوب آهن اصفهان

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، اولین جلسه ستاد کاهش هزینه ها با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ، مهرداد تولائیان معاون حوزه بهره برداری، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی، مهدی احمدپور مدیر حراست ، حمیدرضا رضایی مدیر...

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، اولین جلسه ستاد کاهش هزینه ها با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ، مهرداد تولائیان معاون حوزه بهره برداری، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی، مهدی احمدپور مدیر حراست ، حمیدرضا رضایی مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای ،شهرام برومند سرپرست مدیریت بازرسی و امیر حسین ذاکری مدیر حسابرسی داخلی با موضوع کاهش هزینه های جاری و افزایش بهره وری در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.
مهندس رخصتی با اشاره به اینکه این ستاد به منظور تسهیل بهره وری بیشتر و کاهش قیمت تمام شده محصولات تشکیل شده است، گفت : با اتخاذ تصمیمات درست و کاربردی در این ستاد، هزینه های جاری شرکت مدیریت و کاهش می یابد و در واقع این ستاد بستر ساز نهضت کاهش قیمت تمام شده است.
وی تصمیم سازی و تصمیم گیری را یکی از وظایف اصلی این ستاد دانست و گفت: رویکرد ذوب آهن باید تولید اقتصادی و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا باشد . ضمن اینکه تنظیم بازار و تولید هدفمند، استراتژی اصلی شرکت است تا سود آوری بیشتری حاصل گردد.
مدیر عامل شرکت گفت : با تبین استراتژی های که در این جلسات اتخاذ خواهد شد به اهداف بزرگتری که همان بهره وری بیشتر و نظام کاهش هزینه ها است دست پیدا خواهیم کرد .

مطالب مرتبط

آخرین اخبار