ایران ابرقدرت منطقه در دفاع از مظلومان است

سردار کوثری گفت: ایران ابرقدرت منطقه در دفاع از مظلومان است.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، در مراسمی که با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره بانک، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران و کارکنان بانک دی به مناسبت گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا برگزار شد، محمداسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) گفت: دستور حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران یک فرمان استراتژیک در تاریخ انقلاب اسلامی بود که ثمره آن علاوه بر تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران، زنده نگه داشتن یاد شهدا بود.
وی تصریح کرد: شهدا برای مسائل دنیوی پای در میدان نبرد نگذاشتند بلکه الگوگیری از فرهنگ عاشورا در پشتیبانی از امام دوران، مهم‌ترین عامل انگیزاننده شهدا در جنگ بود.
وی افزود: عبور انقلاب از بحران‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان در چهل سال گذشته نشان‌دهنده آن است که پشتیبان انقلاب ما قدرت الهی و دعای معصومین است.
کوثری با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: پشتیبانی خالصانه مردم از آرمان‌های انقلاب و نظام باعث شد تا پس از جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتد و نظام جمهوری اسلامی به ابرقدرت منطقه در دفاع از مظلومان تبدیل شود.
وی در پایان تصریح کرد: یکی از آرمان‌های انقلاب، تولید تئوری‌های بومی در حوزه حکمرانی، سیاست، اجتماع و اقتصاد است که دغدغه‌های مقام معظم رهبری درباره اقتصادی مقاومتی نیز مؤید این مطلب است.
در این مراسم احمد بابایی، شاعر اهل بیت، به شعرخوانی در مدح پیامبر اکرم(ص)، امام علی (ع) و بزرگداشت مقام شهید پرداخت.
در پایان این مراسم از هشتاد فرزند شهید و ایثارگر شاغل در بانک دی قدردانی شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار