بازدید سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس

مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، بازدید به عمل آورد. به گزارش رصد روز، ب...

مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، بازدید به عمل آورد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در این بازدید در جریان روند فعالیت‌ بخش‌های مختلف کارخانه صبا فولاد خلیج فارس در راستای تولید بریکت گرم آهن اسفنجی و همچنین اقدامات طرح توسعه این کارخانه قرار گرفت.

شرکت صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولیدکننده بریکت گرم (HBI) در ایران با ظرفیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن در سال و از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

این شرکت در شش ماه نخست سال جاری که مزین به سال مهار تورم و رشد تولید است، موفق به تولید ۶۷۳۷۴۸ تن بریکت گرم شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۲۸ درصدی داشته است.

همچنین در این مدت، صبا فولاد خلیج فارس موفق به ثبت شش رکورد تولید شامل سه رکورد تولید ماهیانه در فروردین، خرداد و شهریور ماه و سه رکورد تولید روزانه شده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار