بازدید مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن از پروژه های شعبه زنجان

دکتر جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از پروژه های شعبه زنجان از شعب زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری شمالغرب بازدید و در روند اجرایی پروژه ها قرار گرفت. به گزارش رصد روز، دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذا...

دکتر جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از پروژه های شعبه زنجان از شعب زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری شمالغرب بازدید و در روند اجرایی پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش رصد روز، دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه مهندس شکری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در مورخه دهم تیرماه از شعبه زنجان بازدید و از روند پروژه های در دست اقدام مطلع گردید.

بازدید از پروژه های لاله ، مرکز مالی و سایت پروژه امید دو و همچنین بازدید از پروژه ساختمان پزشکان امید از برنامه های بازدید یک روزه مدیرعامل گروه از زنجان بود.
در ادامه این بازدید جواهری مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در جلسه ای رهنمودها و دستورات لازم را در جهت پیشبرد هرچه بهتر برنامه های آتی شعبه زنجان ارائه داد.

شعبه زنجان از زیر مجموعه های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب  است که شرکت ثغرب در سال ۱۳۷۰ ابتدا به صورت شعبه جهت تحت پوشش قرار دادن استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با مرکزیت تبریز تاسیس گردیده و از اوائل سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را به صورت یکی از شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری مسکن (هلدینگ) و با نام شرکت سرمایه گذاری مسکن آذربایجان ( سهامی خاص ) ادامه داده است. این شرکت از اوائل سال ۱۳۹۰ با تغییر نام به شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب ( سهامی خاص ) ادامه فعالیت داشته و از سال ۱۳۹۱ به همت پرسنل صدیق خود و با فعالیت در بورس به صورت سهامی عام با نام شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب ( سهامی عام ) ، نسبت به اجرای پروژه های گوناگون در شمالغرب کشور عزیزمان ایران اعم از استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل و زنجان اقدام نموده است .

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار