بازدید مشاور عالی اقتصادی رئیس جمهور سنگال از شرکت سایپا

مشاور عالی اقتصادی رئیس جمهور و رئیس اتحادیه تجار و بازرگانان سنگال  در بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا گفت: سایپا یکی از مهمترین تولیدکنندگان صنعت خودرو ایران و خاورمیانه است که به لحاظ تنوع، قیمت و کیفیت شرایط مناسبی برای حضور در بازار ...

مشاور عالی اقتصادی رئیس جمهور و رئیس اتحادیه تجار و بازرگانان سنگال  در بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا گفت: سایپا یکی از مهمترین تولیدکنندگان صنعت خودرو ایران و خاورمیانه است که به لحاظ تنوع، قیمت و کیفیت شرایط مناسبی برای حضور در بازار سنگال را دارد.

به گزارش رصد روز، به نقل از سایپانیوز؛ شیخ سیسه، مشاور عالی اقتصادی رئیس جمهور و رئیس اتحادیه تجار و بازرگانان سنگال و جمعی از نمایندگان باشگاه تجار ایران و آفریقا، با هدف مذاکره در راستای همکاری دوجانبه، از آخرین توانمندی ها و خطوط تولید شرکت سایپا بازدید کردند.

شیخ سیسه در حاشیه بازدید از خطو تولید شرکت سایپا گفت: به عنوان رئیس اتحادیه تجار و بازرگانان کشور سنگال با ۱۰۰ هزار عضو خوشحال هستم که شرایطی مهیا شده تا از توانمندی های صنعت خودروسازی ایران بازدید داشته باشم و بعد از توافقات لازم، شاهد ورود خودروهای تجاری و سواری شاهین، ساینا و وانت نیسان در کشور سنگال باشیم.

او افزود: گروه سایپا یکی از مهمترین تولیدکنندگان صنعت خودرو ایران و خاورمیانه است که به لحاظ تنوع، قیمت و کیفیت شرایط مناسبی برای حضور در بازار سنگال را دارد.

رئیس اتحادیه تجار و بازرگانان سنگال خاطر نشان کرد: هدف از از این بازدید شناخت توانمندی‌های صنعت خودرو ایران و به خصوص گروه خودروسازی سایپا است تا به صورت عملیاتی مذاکرات و برنامه ریزی جهت خرید ۳ هزار دستگاه خودرو به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل سنگال و همکاری دوجانبه در تولید و واردات خودرو به این کشور صورت پذیرد.

شیخ سیسه افزود: با توجه به تعاملات سازنده تجار ایرانی و سنگالی از گذشته تاکنون، این علاقمندی توسط تجار و بازرگانان سنگالی وجود دارد تا سطح همکاری های دوجانبه در صنعت خودرو نیز افزایش پیدا کند.

او تاکید کرد: بازار سنگال بازار مهم و تاثیرگذاری در بین کشور های افریقایی است  و بر اساس سیاست های ملی کشور سنگال این کشور آمادگی لازم برای حضور خودروسازان مطرح خارجی در راستای بازسازی و توسعه صنعت حمل و نقل  شهری و تجاری را دارد که امیدواریم بتوانیم از آخرین فن آوری ها و تکنولوژی صنعت خودرو ایران در کشور سنگال بیش از پیش  بهره‌مند شویم.

رئیس اتحادیه تجار و بازرگانان سنگال گفت: هیات سنگالی آماده گی دارد تا در این سفر طبق شرایط و نیازهای کشور سنگال، قرارداد و تفاهم نامه های لازم برای  ادامه همکاری دوجانبه صنعت خودرو سازی سنگال و گروه سایپا منعقد کند تا شاهد ورود اولین محموله خودرو های گروه سایپا با حجم زیاد به کشور سنگال باشیم.

گفتنی است: از دیگر برنامه های اجرایی هیات سنگالی ایجاد شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در سنگال است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار