بازدید و برگزاری نشست نمایندگان شرکت های تامین سرمایه و کارگزاری های بورس در شرکت صبا فولاد خلیج فارس

نشست نمایندگان شرکت های تامین سرمایه و کارگزاری های بورس با مدیرعامل و معاونین شرکت صبا فولاد خلیج فارس برگزار شد و در ادامه نیز نمایندگان این شرکت ها از کارخانه صبا فولاد بازدید به عمل آوردند. به گزارش رصد روز  ،به نقل از روابط عمومی شرک...

نشست نمایندگان شرکت های تامین سرمایه و کارگزاری های بورس با مدیرعامل و معاونین شرکت صبا فولاد خلیج فارس برگزار شد و در ادامه نیز نمایندگان این شرکت ها از کارخانه صبا فولاد بازدید به عمل آوردند.

به گزارش رصد روز  ،به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، این بازدید و نشست با هدف معرفی هرچه بیشتر توانمندی های شرکت صبا فولاد خلیج فارس در راستای عرضه سهام این شرکت در فرابورس ایران، صورت گرفت.

دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در این نشست ضمن معرفی این شرکت، هدف صبا فولاد خلیج فارس در چشم انداز ترسیم شده طرح توسعه این شرکت را تولید ۳ میلیون تن محصول نهایی فولاد اعلام کرد.

گفتنی است؛ شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان اولین تولید کننده بریکت گرم (HBI) در ایران با ظرفیت تولید یک و نیم میلیون تن در سال محسوب می شود که برخورداری از مزیت های مهمی همچون قرارگیری در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس و بهره مندی از زیرساخت های مناسب این منطقه، نزدیکی به راه آهن، دسترسی به بنادر مهم کشور و آب های آزاد، برخورداری از امکانات حمل و نقل جاده ای و نزدیکی به معادن سنگ آهن و گندله سازی، این شرکت را به تولیدکننده ای استراتژیک در زمینه صنعت فولاد برای کشورمان تبدیل کرده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار