برهنگی گلشیفته فراهانی در فرانسه آبرویش را برد+ عکس

به گزارش رصد روز، (رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی است. گلشیفته فراهانی در سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. گلشیفته فراهانی که در سال ۱۳۷۶ و آستانه ۱۴ سالگی با فیلم “درخت گل...

به گزارش رصد روز، (رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی است. گلشیفته فراهانی در سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. گلشیفته فراهانی که در سال ۱۳۷۶ و آستانه ۱۴ سالگی با فیلم “درخت گلابی” ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، گلشیفته فراهانی آخرین بار در فیلم “درباره الی” ساخته “اصغر فرهادی” در ایران مقابل دوربین رفت. به نوشته وبگاه رسمی او، والدینش در آن زمان وقتی که نام گلشیفته را به اداره مربوطه برای تهیه شناسنامه ارائه دادند، ثبت احوال قبول نکرده و آن ها به ناچار دخترشان را دو اسمه کرده اند.

گلشیفته فراهانی بازیگر ۳۹ ساله که حدود ده سال از خارج از ایران در پاریس زندگی می کند به تازگی برای یک شرکت فرانسوی به نام “کارتیر ”  مدل شده است. کارتیر یک شرکت فرانسوی کالاهای لوکس است که به طراحی، تولید، توزیع و فروش جواهرات، کالاهای چرمی و ساعت می‌پردازد.

در سال ۱۳۹۱ عکس های غیرمتعارف گلشیفته در مجله مادام فیگارو توسط عکاس فرانسوی منتشر شد این عکس ها کمتر از دو روز بیش از ۴۰ میلیون بازدید گرفت.

گلشیفته فراهانی

عکس هایی از مدل شدن گلشیفته فراهانی در خارج از کشور

گلشیفته فراهانی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار