برگزاری دوره های آموزشی نظام پیشنهادات با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران، رؤسا و کارشناسان شرکت صبا فولاد خلیج فارس

دوره های آموزشی آشنایی با نظام پیشنهادها و فنون خلاقیت و ارائه پیشنهاد، با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران، رؤسا و کارشناسان شرکت صبا فولاد خلیج فارس برگزار شد. به گزارش رصد روز ، به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، سرفصل های ا...

دوره های آموزشی آشنایی با نظام پیشنهادها و فنون خلاقیت و ارائه پیشنهاد، با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران، رؤسا و کارشناسان شرکت صبا فولاد خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش رصد روز ، به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، سرفصل های ارائه شده در این دوره ها شامل معرفی نظام پیشنهادها (چیستی، تاریخچه، فرآیندهای اصلی و …)، تشریح کاربری و اهداف استقرار نظام پیشنهادها در سازمان ها، آشنایی با ساختار اجرایی و گردش کار نظام پیشنهادها و روند تغییرات آن، عوامل کلیدی موفقیت نظام پیشنهادها و تبیین مفهوم پیشنهاد (تعریف، دامنه، محدوده و …) بود.

همچنین در این دوره ها مباحث، چه موضوعاتی را می توان و چه موضوعاتی را نمی توان بعنوان پیشنهاد طرح نمود، مفاهیم پایه ای خلاقیت (تعریف، تاریخچه دانش خلاقیت، ذاتی یا اکتسابی بودن، ابعاد و …)، ارکان خلاقیت، اصول مدیریت انگیزه برای خلاقیت، اصول مدیریت یادگیری برای خلاقیت، آموزش کارگاهی برخی از رایج ترین تکنیک های خلاقیت، معرفی نگرش ها، عادات و ویژگی های افراد خلاق و تولید حداقل سه پیشنهاد واقعی با استفاده از فنون خلاقیت نیز مطرح شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار