بلوای تبریک پر از طعنه و کنایه مهرزاد معدنچی به هادی چوپان+ عکس

به گزارش رصد روز، ابعاد قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا آمریکا بازخوردهای بسیار متفاوتی را از سوی ورزشکاران در پی داشته است. البته اغلب این واکنش ها مثبت و در جهت تمجید گرگ ایرانی بوده که به حمایت از او و موضع اخیرش در جهت اهدای...

به گزارش رصد روز، ابعاد قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا آمریکا بازخوردهای بسیار متفاوتی را از سوی ورزشکاران در پی داشته است.

البته اغلب این واکنش ها مثبت و در جهت تمجید گرگ ایرانی بوده که به حمایت از او و موضع اخیرش در جهت اهدای مدال اش به زنان ایرانی پرداخته اند.

اما نکته جالب توجه برخی از این حمایت ها پیام های کنایه آمیزی ست که اغلب ورزشکاران منتشر کرده و از مسئولین انتقاد کرده اند.

 بلوای تبریک پر از طعنه و کنایه مهرزاد معدنچی به هادی چوپاندر همین راستا مهرزاد معدنچی ستاره پیشین تیم پرسپولیس با انتشار تصویری از هادی چوپان در کنار حریفان اش مطلب تندی را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است.

این پیشکسوت پرسپولیس با این متن از عملکرد ضعیف مسئولین در جهت بی تفاوتی های شان در حق هادی هادی چوپان اعتراض تند و تیزی کرده است.

او در این باره نوشته: این دو تا کناری هات اگه می دونستن چه زجری تو ایران کشیدی، خودشون دو دستی مدال رو تقدیمت می کردن سلطان. اونایی که حتی جورابشون رو هم اسپانسر میده.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار