به پرداخت ملت در پی تاریخ سازی

بررسی گزارشات به پرداخت ملت نشان میدهد که برترین شرکت PSP خاورمیانه در حال خلق رکورد جدیدیست که برای سهامدارانش قطعا خبر خوبی خواهد بود به گزارش اختصاصی رصد روز، در حالیکه به پرداخت ملت شش ماهه نخست سال جاری را با سود خالص ۲ هزار و ۶۲۹ می...

بررسی گزارشات به پرداخت ملت نشان میدهد که برترین شرکت PSP خاورمیانه در حال خلق رکورد جدیدیست که برای سهامدارانش قطعا خبر خوبی خواهد بود

به گزارش اختصاصی رصد روز، در حالیکه به پرداخت ملت شش ماهه نخست سال جاری را با سود خالص ۲ هزار و ۶۲۹ میلیارد ریالی پشت سر گذاشته بود و سود انباشته آن در نیمسال اول رقم ۷ هزار و ۷۲۹ میلیارد ریالی را ثبت کرد این شرکت در ادامه سال با روندی قابل توجه میزان درآمدهای خود را به ۲۳ هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال رساند تا میزان درآمدهای به پرداختی ها در پایان ۸ ماهه سال به ۷۶ درصد کل درآمدهایشان در پایان سال قبل برسد.

به پرداخت ملت در پایان سال قبل ۳۰ هزار و ۵۸۵ میلیارد ریال درآمد شناسایی کرده بود که با روند موجود می توان انتظار داشت این رقم در پایان سال ۱۴۰۱ با افزایش همراه شود. به پرداخت ملت که در حال حاضر رتبه نخست در کشور و خاورمیانه را در بین شرکت های فعال در حوزه PSP دارد در آبان ماه موفق شد تا ۳ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال درآمد شناسایی کند که این مقدار در مقایسه با ماه قبل ۱۷ درصد و در مقایسه با آبان ماه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش را نشان میدهد.

همچنین مجموع درآمدهای به پرداخت ملت در ۸ ماهه سال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۵ درصدی داشته که با این آمار مشخص می شود همه چیز آماده خلق رکوردهای تازه در شاخصهای مالیست.

بیشترین میزان درآمد به پرداختی ها در ۸ ماهه ۱۴۰۱ با ۱۱ هزار و ۹۳۳ میلیارد ریال مربوط به خدمات شارژ می باشد و پس از آن نیز کارمزد تراکنش با ۸ هزار و ۹۲ میلیارد ریال و پشتیبانی پایانه ها با هزار و سیصد میلیارد ریال دیده می شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار