تصویب افزایش سرمایه به پرداخت ملت در مجمع فوق العاده

به گزارش اختصاصی رصد روز، مجمع فوق العاده به پرداخت ملت جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه برگزار شد و در آن با افزایش ۱۶۷ درصدی سرمایه این شرکت موافقت شد. بنا به گزارش آگهی دعوت به مجمع فوق العاده صاحبان سهام به پرداخت ملت که از طریق س...

به گزارش اختصاصی رصد روز، مجمع فوق العاده به پرداخت ملت جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه برگزار شد و در آن با افزایش ۱۶۷ درصدی سرمایه این شرکت موافقت شد.

بنا به گزارش آگهی دعوت به مجمع فوق العاده صاحبان سهام به پرداخت ملت که از طریق سامانه کدال در تاریخ ۱۸/۰۸/۱۴۰۱ منتشر شده بود رأس ساعت ۱۰ صبح شنبه ۲۱/۰۸/۱۴۰۱ در مجموعه رفاهی بانک ملت برگزار شد . در خصوص موارد ذیل تصمیم گیری شد؛

تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

تغییر سال مالی شرکت

تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس

سهامداران حاضر در مجمع

 

شرکت های چاپ ملت، ساختمانی بانک ملت، بهساز مشارکت های ملت(سهامی عام)، سرمایه گذاری توسعه معین ملت(سهامی خاص)، مهندسی سیستم یاس ارغوانی و گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا(سهامی خاص) از سهامداران حاضر در این مجمع بودند.

هیئت رئیسه مجمع

در ابتدای جلسه مطابق با رأی گیری به عمل آمده اعضای هیئت رئیسه به شرح ذیل انتخاب شدند؛

داریوش روحی رئیس مجمع، مهدی سالم و حسین محمود زاده ناظرمجمع  ومهشید حاتمی به عنوان منشی مجمع

تصمیمات مجمع

در این مجمع ضمن موافقت با افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی به پرداخت ملت مقرر شد تا سال مالی این شرکت به به پایان آذرماه ۱۴۰۱ (دوره ۱۲ ماهه) تغییر پیدا کند و تطابق اساسنامه این شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس تصویب شد.

در این جلسه همچنین مقرر گردید با توجه به زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ افزایش سرمایه فوق تا زمان برگزاری این مجمع نزد مرجع ثبت شرکت ها به ثبت برسد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار