بیمه سامان بنویسیم املاک سامان بخوانیم

به گزارش اختصاصی رصد روز ، به عنوان ششمین عضو از گروه مالی سامان در اسفند سال ۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت بیمه ای بنا بود تا پایان سال ۱۴۰۰ بیمه سر آمد باشد که البته کم و کیف قضاوت در این باره را به دست کارشناسان و اهالی دارای تخص...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، به عنوان ششمین عضو از گروه مالی سامان در اسفند سال ۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت بیمه ای بنا بود تا پایان سال ۱۴۰۰ بیمه سر آمد باشد که البته کم و کیف قضاوت در این باره را به دست کارشناسان و اهالی دارای تخصص این حوزه می سپاریم. مأموریت بیمه سامان در پورتال این شرکت بیمه ای چنین تعریف شده؛ ارائه خدمات بیمه ای متنوع و با کیفیت به اشخاص حقیقی در منطقه خاورمیانه و کشورهای مشترک المنافع (CIS) با رویکرد نوآورانه.

بررسیها در خصوص این شرکت بیمه ای از انحراف معیار نسبت به وجه اساسی هدف این شرکت خبر می دهد. صورتهای مالی شش ماهه بیمه سامان در پایان شهریور سال جاری از سرمایه گذاری قابل توجه این شرکت بیمه ای در بخش املاک در خبر میدهد. در صورتهای مالی تلفیقی این مقدار ۹۱۵ میلیارد تومان دیده می شود و در صورتهای مالی شرکت اصلی این مقدار ۲۴۰ میلیارد تومان است. باید دید که این مسئله با کدام یک از ارکان فعالیت یک شرمت بیمه ای سازگار است و چنین رقمی آیا نمی توانست در بخشهای دیگری هزینه شود؟

یکی از فعالان صنعت بیمه در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی رصد روز در خصوص اقدام به سرمایه گذاری برخی از شرکتهای بیمه ای در حوزه املاک گفت: شناسایی سود و رقابت شدید شرکتهای بیمه ای در فضای رکود اقتصادی سبب می شود که متأسفانه گاهاً شاهد چنین مسائلی باشیم و طبیعتاً بخش املاک نیز در کشورمان علیرغم رکودی که در معاملات آن شاهد هستیم همواره با سود همراهند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط