ثروت همسر جدید ساسی مانکن چقدر است؟

به گزارش رصد روز ، ثروت همسر جدید ساسی مانکن چقدر است؟ پاسخ به این سؤال خیلی سخت نیست. فقط کافیست نگاهی به وضعیت ایرانیهای فعال در حوزه املاک در منطقه بورلی هیلز آمریکا داشته باشیم. ثروت همسر جدید ساسی مانکن چقدر است؟   به گفته برخی ...

به گزارش رصد روز ، ثروت همسر جدید ساسی مانکن چقدر است؟ پاسخ به این سؤال خیلی سخت نیست. فقط کافیست نگاهی به وضعیت ایرانیهای فعال در حوزه املاک در منطقه بورلی هیلز آمریکا داشته باشیم.

ثروت همسر جدید ساسی مانکن چقدر است؟

 

به گفته برخی از فعالان حوزه املاک در امریکا میزان درآمدی که به طور متوسط از فعالیت در این حوزه کسب مس سود به طور میانگین و به شرط برند مارکتینگ خوب بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار دلار است. این موضوع برای بیتا اشلی همسر ساسی مانکن که در حوزه مدلینگ فعالیت می کند بیشتر از این مقدار است.

مراسم عروسی ساسی مانکن با حاشیه های زیادی روبرو بود که مهمترین انها به هزینه برگزاری مراسم و حضوز چهره های داخلی در این مراسم بود.

بیتا اشلی البته در زمینه مشاوره هم در بخشهای دیگری مانند دکوراسیون فعالیت دارد و بنابراین گردش مالی او در ماه بیش از ۲۰۰ هزار دلار است که با این حساب اگر مجموع مالیات و درآمد را تراز قرار دهیم ثروت همسر جدید ساسی مانکن در سال به حدود ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار دلار می رسد که با دلار ۳۰ هزار تومانی معادل ۶۸۴ میلیارد ریال است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار