حاشیه سازی عکس اول صبحی “صبا راد” با حوله حمام+ عکس

به گزارش رصد روز، صبا راد مجری معروف ایرانی که هر روز برای هوادارانش با انتشار تصویری از خود صبح بخیر منتشر می کند، این بار عکس او با حوله حمام جنجال ساز شد. مانی رهنما برای «زد و بند» خواند با صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «زد و بند» ما...

به گزارش رصد روز، صبا راد مجری معروف ایرانی که هر روز برای هوادارانش با انتشار تصویری از خود صبح بخیر منتشر می کند، این بار عکس او با حوله حمام جنجال ساز شد.

مانی رهنما برای «زد و بند» خواند

با صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «زد و بند» مانی رهنما به عنوان خواننده تیتراژ این فیلم معرفی شد.

سارا احمدی جانشین تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زد و بند» در پی صدور پروانه نمایش این فیلم توضیح داد: فیلم سینمایی «زد و بند» به نویسندگی و کارگردانی داود نوروزی و تهیه‌کنندگی مقصود جباری چندی پیش در سکوت خبری ساخته شد و ما منتظر پروانه نمایش بودیم تا درباره نحوه اکران این فیلم تصمیم‌گیری کنیم.

هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم اما به زودی تصمیم نهایی را در این باره خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: این فیلم با موضوعی ملتهب و ساختاری معمایی به مسائل روز جامعه می‌پردازد و تلاش برای بقا در شرایط اقتصادی سخت دستمایه درام «زد و بند» است که شخصیت‌های آن برای رسیدن به خواسته‌های خود دست به هر کار غیرقابل تصوری می‌زنند.

احمدی بیان کرد: مانی رهنما خواننده تیتراژ فیلم سینمایی «زد و بند» است که ترانه‌ای از علی روئین‌تن را با موسیقی داریوش تقی‌پور برای این فیلم خوانده است.

وی افزود: امین زندگانی، هنگامه حمیدزاده، همایون ارشادی، فریبا کوثری، محمد علی کیانی و سید مهرداد ضیایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط