حسین زمان؛ خواننده‌ای که قرار بود جای ستار را بگیرد

به گزارش رصد روز، حسین زمان خواننده موسیقی پاپ بعد از دست و پنجه نرم کردن با سرطان در ۶۳ سالگی فوت شد‌. حسین زمان که فارغ‌التحصیل مهندسی الکترونیک بود و سابقه فعالیت مخابراتی در نیروی دریایی سپاه را داشت اولین آلبوم خود را بعد از دوم خردا...

به گزارش رصد روز، حسین زمان خواننده موسیقی پاپ بعد از دست و پنجه نرم کردن با سرطان در ۶۳ سالگی فوت شد‌.

حسین زمان که فارغ‌التحصیل مهندسی الکترونیک بود و سابقه فعالیت مخابراتی در نیروی دریایی سپاه را داشت اولین آلبوم خود را بعد از دوم خرداد ۷۶ با عنوان شب دلتنگی ارائه کرد. گلایه، قصه شب، شاپرک، مشق عشق، قصه نگفته و قرار عاشقی دیگر آلبوم های مستقل زمان بودند.

حسین زمان از منظر تنالیته صدا مشابه حسن ستار و داریوش اقبالی می‌خواند که البته در دوران آزادسازی موسیقی پاپ بعد از انقلاب این مشابه‌خوانی چندان عجیب نبود.

شهرت زمان نه به خاطر این مشابه خوانی بلکه به خاطر نزدیکی به جبهه مشارکت و حمایت از اصلاح طلبان بود که به ادعای خودش باعث ممنوع الفعالیتی چندین ساله او هم شد به گونه ای او از اواسط دهه هشتاد تا اواخر دهه نود هیچ کنسرتی را برگزار نکرد‌.

حسین زمان چهار سال پیش در گفتگویی مدعی شده بود کاندیدای هنری جبهه مشارکت برای انتخابات مجلس ششم، او بوده ولی به ناگاه بهروز افخمی جایش را گرفته است!!

از حسین زمان دو فرزند مانده و او از ابتدای دهه هشتاد تا پایان عمر بیشتر در کیش زندگی می‌کرد. آخرین کنسرت بزرگ او مرداد ۹۸ در برج میلاد برگزار شد.

حسین زمان: خواننده‌ای که قرار بود جای ستار را بگیرددرگذشت حسین زمان که صدایش یادآور ستار بود

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار