حفظ جایگاه صادراتی محصولات فولادمبارکه در کنار تامین نیازهای داخلی

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولادمبارکه و مدیرعامل شرکت فولاد متیل ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی رویکرد گروه فولادمبارکه در حوزه فروش و بازاریابی را مطرح کرد و اولویت این گروه را حفظ مشتریان خارجی در کنار تامین نیاز مشتری...

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولادمبارکه و مدیرعامل شرکت فولاد متیل ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی رویکرد گروه فولادمبارکه در حوزه فروش و بازاریابی را مطرح کرد و اولویت این گروه را حفظ مشتریان خارجی در کنار تامین نیاز مشتریان داخلی اعلام کرد.

به گزارش رصد روز، رضا حیدری سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولادمبارکه و مدیرعامل شرکت فولاد متیل، تامین نیاز داخلی را در حوزه ورق و سایر محصولات تولیدی گروه فولادمبارکه اولویت اول شرکت فولاد مبارکه دانست و بر حفظ مشتریان خارجی این شرکت در کنار تامین نیاز مشتریان داخلی تاکید کرد.

وی توجه ویژه گروه فولادمبارکه در تولید محصولات کیفی را باعث تکمیل سبد محصولات صادراتی این گروه دانست و افزود: ارتباط موثر با مشتریان داخلی و خارجی باعث ارتقای کیفیت روزافزون محصولات تولیدی این شرکت خواهد شد.

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه صادرات ۲ میلیون تنی گروه فولادمبارکه و ارز حاصل از این صادرات را محرک جدی طرح‌های توسعه این شرکت دانست و از مذاکرات جدی با مشتریان در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی خبر داد.

گفتنی است پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به مدت ۴ روز از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور شرکت‌های ایرانی و خارجی پیشرو در عرصه صادرات در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار