حمله شدید مسعود فراستی به زهرا امیر ابراهیمی و فیلم عنکبوت مقدس

به گزارش رصد روز ، حمله شدید مسعود فراستی به زهرا امیر ابراهیمی و فیلم عنکبوت مقدس دور جدیدی از انتقادها به این فیلم را موجب شد. منتقد سینما در اظهراتش گفت در ۲۴ فیلم حاضر در این جشنواره این فیلم بیست و چهارمیست. فراستی در ادامه گفت این ف...

به گزارش رصد روز ، حمله شدید مسعود فراستی به زهرا امیر ابراهیمی و فیلم عنکبوت مقدس دور جدیدی از انتقادها به این فیلم را موجب شد. منتقد سینما در اظهراتش گفت در ۲۴ فیلم حاضر در این جشنواره این فیلم بیست و چهارمیست.

فراستی در ادامه گفت این فیلم آنقدر مزخرف است که حتی دو خط نقد نمی توان در موردش نوشت. زهرا امیر ابراهیمی به این دلیل بهترین بازیگر زن شد که در ایران مورد تعرض قرار گرفت و مجبور به مهاجرت شد.

این چهره جنبش قلابی ME TOO و دفاع قلابی از زن قربانی علت این جایزه دانست. او فیلم عنکبوت را یک اثر مفلوک ، حقیر بی همه چیز بی وطن دانست و گفت: این فیلم اصلا در حدی نیست که ما اینقدر به آن بها دادیم. ایم فیلم گفته ما میخواستیم شیعه را بزنیم تو سگ چه کسی باشی که این کار را بکنی تو غلط میکنی به امام رضا(ع) توهین میکنی. کارگردان این فیلم ادعای مستقل بودن می کند در حالیکه چهار سازمات سینمایی پشت آن هستند و به آن پول دادند.

حمله شدید مسعود فراستی به زهرا امیر ابراهیمی و فیلم عنکبوت

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

Saman

پاسخ دادن

۲۸ خرداد ۱۴۰۱


درود بر شما استاد فراستی کاش این قبیل نقادان وطن پرست و ارزش شناس زیاد شوند.

آخرین اخبار