حیدر عبادی مدیرعامل صنایع بسته بندی آریا بنیامین برگزیده یازدهمین همایش منتخبین برندهای برتر صنعت، معدن و تجارت شد

یازدهمین همایش منتخبین برندهای برتر صنعت، معدن و تجارت شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. به گزارشرصد روز_حیدر عبادی مدیرعامل صنایع بسته بندی آریا بنیامین در این همایش تندیس کارآ...

یازدهمین همایش منتخبین برندهای برتر صنعت، معدن و تجارت شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارشرصد روز_حیدر عبادی مدیرعامل صنایع بسته بندی آریا بنیامین در این همایش تندیس کارآفرین برتر را از معاونت محترم ریاست جمهوری دریافت کرد. در بخشی از این لوح آمده است: جنگیدن در برابر تحریمات ظالمانه برای امر تولید و خودکفایی میهن پاک سرزمین جمهوری اسلامی ایران از مصادیق جنگ اقتصادی در برابر دشمنان این سرزمین می‌باشد. که تمامی تولید کنندگان کشور در این امر نه تنها موفق بوده بلکه در راستای توسعه برندهای تولید ملی با افتخار پیشتاز و در عرصه صادرات کشور به رشد منافع اقتصادی مبنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی سرآمد و سربلند بوده و در امر ارزآوری به میهن خود خدمت نمودن در همین راستا به پاس تقدیر در یازدهمین همایش منتخبین برندهای برتر صنعت، معدن و تجارت به مورخ ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ واقع در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید، این لوح به شما سرور گرامی اهدا می‌گردد. امید است در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری پایدار و کوشا باشید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار