خبر مهم درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری

خبر مهم درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری / واریزی ۱۱ میلیونی در حساب بازنشستگان / حق اولاد دو برابر شد به گزارش رصد روز نعمت‌الله ترکی؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ارائه خدمت به بازنشستگان این صندوق اظهار کرد: خدمت به با...

خبر مهم درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری / واریزی ۱۱ میلیونی در حساب بازنشستگان / حق اولاد دو برابر شد

به گزارش رصد روز نعمت‌الله ترکی؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ارائه خدمت به بازنشستگان این صندوق اظهار کرد: خدمت به بازنشستگان از مهمترین وظایف صندوق بازنشستگی است که جمعیتی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: حوزه اجتماعی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی صندوق محسوب می‌شود که در این بخش تامین به موقع حقوق و اجرای قوانین از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار بوده است و خوشبختانه تا به امروز این وعده محقق شده و حقوق بازنشستگان هر ماه در موعد مقرر پرداخت شده است که امیدوارم همچنان نیز تداوم داشته باشد و مشکلی در بحث پرداخت حقوق بازنشستگان نداشته باشیم.

ترکی ادامه داد: در حوزه بهداشت، درمان و سلامت بازنشستگان، تا پایان سال ۱۴۰۱ معوقاتی وجود داشت که ارائه خدمات درمانی و سلامت را به بازنشستگان دچار چالش کرده بود؛ بنابراین تلاش کردیم این مسئله جبران شود و تا پایان سال ۱۴۰۱ مبلغی حدود ۸ هزار میلیارد تومان از مطالبات ‌کل مراکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور تسویه و پرداخت شد و درحال حاضر هیچ‌گونه بدهی و معوقه‌ای نسبت به مراکز درمانی از سال‌های گذشته و سنوات قبل نداریم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ افزایش حقوق ۲۰ درصدی را با توجه به ضوابط بودجه کشور اجرایی کردیم و در فروردین‌ماه احکام صادر شد و حقوق آنها را توانستیم با ۲۰ درصد افزایش بپردازیم، گفت: میانگین حقوق از ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به حدود ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده که البته رقم ناچیزی است و شرمنده‌ایم ولی تمام تلاش خود را کردیم و آنچه را که در قانون و ضوابط اجرایی بوده تقریباً توانستیم انجام دهیم.

وی با اشاره به جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان در سال جاری خاطرنشان کرد: در بخش پرداخت حق اولاد نیز تقریبا افزایش دو برابری را نسبت به سال ۱۴۰۱ داشتیم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط