دوقلوهای پایتخت در سوئد بازیگر می شوند+ عکس

به گزارش رصد روز، سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران هستند. سارا و نیکا در سال ۱۳۹۰ این دوقلوهای ۷ ساله از طریق رسول حاتمی به سیروس مقدم که دنبال دوقلو برای کار جدید به نام پایتخت می گشت معرفی شدند. شهرت سارا و نیکا از فصل...

به گزارش رصد روز، سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران هستند. سارا و نیکا در سال ۱۳۹۰ این دوقلوهای ۷ ساله از طریق رسول حاتمی به سیروس مقدم که دنبال دوقلو برای کار جدید به نام پایتخت می گشت معرفی شدند. شهرت سارا و نیکا از فصل دوم و بخصوص فصل سوم در نوروز ۱۳۹۳ کم کم شروع شد و حالا در نقش سارا و نیکا فرزندان نقی معمولی مشهور هستند. سارا و نیکا ساکن سوئد هستند و در همانجا زندگی می کنند. سارا و نیکا به جز مجموعه پایتخت در اثر دیگری حضور نداشتند.

 

عکس هایی از سارا و نیکا فرقانی بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده است. این دو بازیگر بعد از مدتی فعالیت خود را در اینستاگرام از سر گرفتند.

سارا و نیکا

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

سهیل

پاسخ دادن

۲۷ آذر ۱۴۰۱


با سلام. به نظرتان قهررجال است که این دو خواهر در سریال مضخلف پای تخت بازی کردند! پول مفت می گیرند می روند توی استخراج ترکیه حالشون را می برند. باید صدا وسیما اینها را راه ندهد.