ذوب آهن اصفهان رکورد سال ۱۴۰۰ را جابجا کرد

ذوب آهن اصفهان در ۶ ماهه سال جاری موفق شد سهم خود از بازار تیرآهن کشور را نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۴ درصد افزایش دهد و به ۷۴ درصد برساند تا به این ترتیب رکورد خود را جابجا نماید. به گزارش اختصاصی رصد روز، ذوب آهن اصفهان علی‌رغم اینکه در...

ذوب آهن اصفهان در ۶ ماهه سال جاری موفق شد سهم خود از بازار تیرآهن کشور را نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۴ درصد افزایش دهد و به ۷۴ درصد برساند تا به این ترتیب رکورد خود را جابجا نماید.

به گزارش اختصاصی رصد روز، ذوب آهن اصفهان علی‌رغم اینکه در چند سال گذشته به طور جدی در ارزیابی های اثرگذار واحدهای تولیدی مورد بی مهری قرار گرفته اما همچنان نظام‌مند به مسئله تولید می پردازد.این شرکت ضمن فروش محصول در بورس کالا اقدام به توسعه کانال های ارتباطی و کسب نتایج مشخص در قالب برگزاری نشست های مشترک با مشتریان کرد تا ضمن مدل یابی جدید متقاضیان به سمت رکوردهای جدید پیشروی کند.

 ذوب آهن اصفهان با استقرار نظام ارزیابی پیمانکاران علاوه بر نظارت مستمر بر سلامت تعاملات و معاملات با برگزاری نظرسنجی های دوره ای سعی کرد تا جامعه آماری مدونی از نیازهای واقعی بازار ایجاد نماید این واحد تولیدی همچنین با ایجاد طرح های تشویقی مانند پرداخت پیش پرداخت ها و تعدیلهای تشویقی، پیمانکاران توانمند را شناسایی و مسیر همکاری خود را با آنان توسعه داد که انعقاد قراردادهای بلندمدت یکی از این موارد است.

 از مهم ترین اتفاقاتی که باعث شد ذوبی‌ها با وجود چالش های جدی در سال جاری رکورد جدیدی کسب نمایند پرداخت پاداش راندمان تولید بود. این مسئله ضمن ایجاد انگیزه میزان بهره‌وری را افزایش داد و سبب تعالی عملکرد ذوبی‌ها گردید.

ثبت رکورد جدید ذوب آهن اصفهان

 

بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان تولید تیرآهن کشور در ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۹۹ هزار تومان بود که ذوبی‌ها با تولید ۴۴۳ هزار تومان سهم ۷۴ درصدی در کشور را از آن خود کردند گفتنیست سهم ذوب آهن اصفهان از تولید تیرآهن در سال قبل ۶۰.۷  درصد بود که این میزان در شش ماهه سال جاری با ۱۴ درصد افزایش همراه شد و به نظر می رسد تا پایان سال این رکورد می تواند دست نیافتنی تر شود

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار