مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه خبر داد:

رشد بی‌سابقه ۸.۹ درصدی تولید در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه گفت: مجموع تناژ تولید تختال در ماه‌های مهر و آبان فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲ با رشد ۸.۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ (۱۴۶۷۱۰۳ تن) به یک‌میلیون و ۵۹۷ هزار و ۱۲۰ تن افزایش یافت.

به گزارش رصد روز، قاسم خوشدل‌پور، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه اظهار داشت: مجموع تناژ تولید تختال در ماه‌های مهر و آبان فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲ با رشد ۸.۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ (۱۴۶۷۱۰۳ تن) به یک‌میلیون و ۵۹۷ هزار و ۱۲۰ تن افزایش یافت.
خوشدل‌پور گفت: خودباوری، همت و درایت بار دیگر در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم موجب عبور از مرزهای دور از دسترس تولید شد.
وی از نبود محدودیت انرژی در خطوط تولید در ماه‌های مهر و آبان خبر داد و گفت: برخلاف ماه‌های فصل تابستان که با محدودیت شدید در حوزه انرژی مواجه بودیم، کارکنان پرتلاش ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم توانستند افت تولید در تابستان را با برنامه‌ریزی بهینه در تولید و درایت و تلاش مضاعف جبران کنند.
مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در این راستا ضمن قدردانی از تلاش و همدلی همه همکاران در کلیه سطوح ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و همچنین واحدهای پشتیبانی این موفقیت بزرگ را به مجموعه ذی‌نفعان شرکت فولاد مبارکه تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با استعانت از خداوند متعال این روند روبه‌رشد با قوت ادامه یابد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط