به گزارش رصد روز،  در گزارش های ماهانه وزارت صنعت معدن و تجارت می توان مسیر تولید در کالاهای مختلف را مورد ارزیابی قرار داد.

در آمارهای تولیدی این گزارش ها مشاهده می شود میزان تولید ماشین های صنعتی در سال ۱۴۰۰ روندی تقریبا صعودی داشته است. درهمین خصوص در انتهای سال گذشته این رقم در بعد ماهانه به ۴۵ دستگاه در پایان سال رسیده که رشدی ۶۶.۷ درصدی را از ابتدای سال تاپایان سال به ثبت رساند.

رکوردزنی های تولید کمباین در سال ۱۴۰۰

طبق بررسی های آماری وزارت صمت تولید کمباین در بعد ماهانه روندی صعودی را به ثبت رساند. در ابتدای سال گذشته میزان تولید این دستگاه برابر با ۲۷ بوده و در پایان سال ۱۴۰۰ به ۴۵ دستگاه رسید. یعنی ۶۶.۷ درصد رشد در عرض یک سال.

در آمارهای ماهانه تولید ماشین های صنعتی مشاهده می شود در شهریور ۱۴۰۰ بیشترین میزان تولید ماهانه به ثبت رسیده که برابر با ۹۵ دستگاه بوده و کمترین میزان تولید نیز در مرداد ماه ۱۴۰۰ رقم خورده است. این آمار معادل با ۲۷ دستگاه بوده است.

 نکته مهم در بررسی آمارهای تولید کمباین آن است که کل میزان تولید درسال گذشته به ۶۶۹ دستگاه رسیده که در مقایسه با سال قبل حدودا ۳.۱ درصد افزایش داشته است. این رقم در سال ۹۹ برابر با ۶۴۹ واحد دستگاه بود.

نیمه های برابر تولید کمباین در سال ۱۴۰۰

مقایسه دو نیمه سال گذشته در خصوص تولید کمباین نشان می دهد تولید این ماشین صنعتی، سحطی برابر را در این سال ثبت کرده بوده‌ است.

به عبارت دیگر میزان تولید در هر دو نیمه سال ۱۴۰۰ تقریبا برابر بوده و معادل با ۳۳۵ دستگاه ثبت شده است.

Untitled