سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش بورس امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۰

خالص سفارشات فروش سهام به ۲۰میلیارد تومان می‌رسد. «مواد و محصولات دارویی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف خفناور به چهار درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

به گزارش رصد روز،  در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه صف‌های خرید حدود ۳۴۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «خودرو»، «تپکو» و «شبندر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت ایران خودرو ۶۳میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «دپارسح»، «وشمال» و «وسرضوی» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۲۵میلیارد تومان (۶۶درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۹۰میلیارد تومان (۵۳درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هشت نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور با نماد (خفناور) به چهار درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۱۰۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فرآورده‌های نفتی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «مواد و محصولات دارویی» با تقاضای فروش ۶۰میلیارد تومانی همراه است.

 

 

مطالب مرتبط