شرکت تکین کو؟ از آرزوهای بزرگ تا ماده ۱۴۱ قانون تجارت

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بیش از ۲۸ سال از فعالیت شرکت بازرسی و کنترل خوردگی تکین کو که از شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی محسوب می شود می گذرد. این شرکت که با نماد رتکو در بازار دوم بورس فعالیت می کند طی یکسال گذشته ۵۱ درصد از...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بیش از ۲۸ سال از فعالیت شرکت بازرسی و کنترل خوردگی تکین کو که از شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی محسوب می شود می گذرد. این شرکت که با نماد رتکو در بازار دوم بورس فعالیت می کند طی یکسال گذشته ۵۱ درصد از ارزش بازار خود را از دست داده و آنطور که مشاهده می شودبا زیان انباشته ای که حالا بیش از نصف سرمایه ثبت شده این شرکت است مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت شده.

اعضای هیئت مدیره این شرکت را محمدعلی علیزاده فرد ، محمد غلامی ، عیسی غلامی ، بهمن معین پور و خوشنویس صفیاری تشکیل می دهند که مدیریت آن بر عهده محمدعلی علیزاده فرد است.

این شرکت که در حال حاضر در برخی از کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی مانند آلمان دفاتر نمایندگی دارد در داخل کشور از وضعبت مطلوبی برخوردار نیست. علیرغم معرفی پرطمطراق این شرکت شرکت بازرسی و کنترل خوردگی تکین کو که در پورتال آن قابل مشاهده است دستاورد مالی  در نهایت این شرکت را مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت کرد.

زیان انباشته قریب به ۹۹۱ میلیارد ریالی در کنار یدهی ۱۷۲ میلیارد ریالی عملاً این شرکت را زیان ده کرده و در این بین یک سؤال مطرح است. ” چرا با وجود استفاده از متخصصین و افراد متخصص آنطور که در معرفی شرکت آمده و سرمایه گذاریهای کلان در زمینه خرید تجیهزات مدرن باید چنین وضعیتی رقم بخورد؟

سؤال مهم بعدی اینکه آیا با این وجود امکان رقابت بین المللی برای چنین شرکتی فراهم خواهد بود؟

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار