شرکت فولاد مبارکه موفق به کسب نشان ۵ ستاره تعالی پایداری درسطح بین‌المللی شد

با به کارگیری راهبردهای عملیاتی در حوزه‌های محیط‌زیستی، اجتماعی و حکمرانی در شرکت فولادمبارکه پس از ارزیابی‌های انجام شده از سوی هیئت داوران، برای اولین بار این شرکت موفق به کسب نشان ۵ ستاره تعالی پایداری مبتنی بر الگوی ESG (Environmental...

با به کارگیری راهبردهای عملیاتی در حوزه‌های محیط‌زیستی، اجتماعی و حکمرانی در شرکت فولادمبارکه پس از ارزیابی‌های انجام شده از سوی هیئت داوران، برای اولین بار این شرکت موفق به کسب نشان ۵ ستاره تعالی پایداری مبتنی بر الگوی ESG (Environmental Social & Governance) در یک جایزه بین‌المللی شد.

به گزارش رصد روز،  به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، این جایزه توسط سه موسسه BPIR ،GBN و مرکز تحقیقات تعالی کشور نیوزلند برگزار شده و سازمان‌ها را از لحاظ تعهد به مفهوم پایداری و عملکرد و نتایج آنها در حوزه ESG مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
لازم به ذکر است مؤسسه بنیاد مدیریت کیفیت اروپا ‏EFQM نیز از حامیان این جایزه می‌باشد و شرکت فولاد مبارکه با عملکرد برجسته خود در سه حوزه زیست محیطی، اجتماعی و حکمرانی توانست با راهیابی به مرحله نهایی این جایزه در کنار سایر رقبای بین المللی حاضر در فرآیند ارزیابی، به این افتخار نائل گردد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار