شورای شهر تهران به جای تقدیر از شهردار منطقه ۱۲ مطالبه گر باشد / دستگیری یکی از مدیران شهرداری منطقه ۱۲

در حالیکه روز گذشته یکی از مدیران شهرداری منطقه ۱۲ توسط نهادهای امنیتی بازداشت شد برخی از اعضای شورای شهر تهران امروز از شهردار این منطقه تقدیر و تشکر کردند. به گزارش اختصاصی رصد روز، فرد دستگیر شده که از رابطه های قابل توجهی در شورای شهر...

در حالیکه روز گذشته یکی از مدیران شهرداری منطقه ۱۲ توسط نهادهای امنیتی بازداشت شد برخی از اعضای شورای شهر تهران امروز از شهردار این منطقه تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش اختصاصی رصد روز، فرد دستگیر شده که از رابطه های قابل توجهی در شورای شهر برخوردار بود در دوره جدید مدیریت جدید شهری در گام نخست به عنوان مسئول پیگیری دفتر شهردار منطقه ۱۲ ادامه کار داد و با استفاده از همین رابطه ها به شهرداری منطقه ۲ (پانزده خرداد) رسید و در ادامه به صندلی شهردار منطقه ۳ (بازار بزرگ تهران) تکیه زد.
پس از دستگیری روز گذشته این فرد امروز برخی اعضای شورای شهر از اقدامات شهرداری منطقه ۱۲ تقدیر کردند.
این تقدیر در شرایطی صورت می گیرد که طی ۶ ماهه گذشته این دومین بازداشت یکی از مدیران شهرداری منطقه ۱۲ بوده هرچند که تلاش شد تا این اتفاقات انعکاس خبری پیدا نکند.
دستگیری این فرد که در دو ناحیه شاخص تهران به عنوان شهردار فعالیت می کرد ابهامات زیادی را خلق می کند که شهرداری تهران قطعاً در این ارتباط پاسخگو خواهد بود.
برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار