شگفتانه جدید دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بازگشت کسورات بازنشستگی آن بخش از شرکت های دانش بنیان در حوزه نخبگان خبر داد. به گزارش رصد روز،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کسورات بازنشستگی آن بخش از شرکت های دانش بنیان در حوزه ن...

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بازگشت کسورات بازنشستگی آن بخش از شرکت های دانش بنیان در حوزه نخبگان خبر داد.

به گزارش رصد روز،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کسورات بازنشستگی آن بخش از شرکت های دانش بنیان در حوزه نخبگانی فعالیت می کنند دوباره به همان شرکت ها برای توسعه سرمایه گذاری برگردد.

سیدصولت مرتضوی عصر امروز در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری سالمندان ابراهیم آباد اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخیرا همکاران ما در صندوق بازنشستگی آینده ساز طرحی و ایده ای را عملیاتی کرده اند که به موجب این طرح کسورات بازنشستگی آن بخش از شرکت های دانش بنیان در حوزه نخبگانی فعالیت می کنند دوباره به همان شرکت ها برای توسعه سرمایه گذاری برگردد و با اهرم منابع صندوق آینده ساز بتوانند هم از حوزه دانش بنیان و هم حوزه نخبگانی حمایت کنند و انشالله توفیقات مضاعف تری را داشته باشند برای اولین گام با منطقه اقتصادی پیام موافقتنامه ای را مبادله کردند که امیدوارم قابل تسری باشد به کل مراکز داتش بنیانی که به نحوی کسورات بازنشستگی شان را به صندوق بازنشستگی آینده ساز واریز می کنند.

وی افزود: ‌سال قبل برای حمایت از اداره چنین اماکنی تقریبا در دو مرحله کمک های ویژه ای را سازمان بهزیستی به استناد قوانین موضوعه هم اضافه کردند و هم پرداخت کردند. وظایف ما حمایت از این مجموعه ها است که این مجموعه ها اساسا بار سنگین شان بر دوش نیکوکاران و خیرین است و کمکی که سازمان بهزیستی انجام می دهد کمک‌حداقلی است که به این مراکز پرداخت می شود.

مرتضوی بیان کرد: خوشبختانه مدیران لایق و شایسته ای را من در چنین مراکزی دیدم که علاوه بر برنامه ریزی ویژه برای اداره امورات توان خواهان یک عشق و علاقه زائد الوصفی را دارند برای خدمت به توان یابان که منجر شده هزینه ها به شدت کاهش یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: خیرین می آیند، مددکاران می آیند، علیرغم اینکه برخی از همکاران ما اینجا به صورت دائمی شاغل هستند به صورت موردی درمانشان، کمک به رفع نیازهایشان از سوی آحاد مختلف مردم، پزشکان، پرستاران، روانشناسان و مددکاران دارد صورت می گیرد و این جای تقدیر و تشکر دارد ما هم تلاش می کنیم که حمایت هایمان را بیشتر کنیم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار