عرضه بیش از ۷۰ هزار دستگاه خودرو تجاری در سال جاری/ خودروهای مسافری به سبد محصولات زامیاد اضافه می شود/ صادرات محصولات زامیاد به کشورهای هدف

مدیرعامل شرکت زامیاد از برنامه عرضه بیش از ۷۰ هزار دستگاه خودرو تجاری در این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: خودروهای مسافری به سبد محصولات زامیاد اضافه می شود. به گزارش رصد روز، به نقل از سایپانیوز، سیدمحسن مرتضوی با بیان اینکه افزایش تو...

مدیرعامل شرکت زامیاد از برنامه عرضه بیش از ۷۰ هزار دستگاه خودرو تجاری در این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: خودروهای مسافری به سبد محصولات زامیاد اضافه می شود.

به گزارش رصد روز، به نقل از سایپانیوز، سیدمحسن مرتضوی با بیان اینکه افزایش تولید خودروهای تجاری در راستای برنامه های شعار سال”مهار تورم و رشد تولید” و همچنین برنامه های بلندمدت گروه خودروسازی سایپا است، افزود: قصد داریم ضمن تنوع بخشی به سبد محصولات زامیاد، سطح کیفی خودروهای تجاری را ارتقاء دهیم تا رضایت ۱۰۰ درصدی متقاضیان کسب شود.

او با اشاره به چالش های موجود در صنعت خودروسازی کشور و استمرار تحقیق و توسعه در این صنعت، خاطرنشان کرد: رضایت خریداران خودرو با پرداختن به حوزه هایی چون کیفیت، توسعه محصول و خدمات پس از فروش مناسب محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به تولید پیکاپ های زاگرس و کارون در این شرکت، گفت: با توجه به بازار مناسب خودروهای پیکاپ، تولید و عرضه محصولات زاگرس و کارون از سال گذشته آغاز شده و امسال نیز برای عرضه ۱۲ هزار دستگاه از این نوع خودروها برنامه ریزی صورت گرفته است.

او از آغاز مجدد تولید خودروهای مسافری در شرکت زامیاد خبر داد و افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، تولید ون شهری در شرکت زامیاد به زودی آغاز می شود، ضمن اینکه تولید انواع اتوبوس و مینی بوس نیز در برنامه کاری این شرکت قرار دارد که به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

مرتضوی به موضوع صادرات پرداخت و یادآور شد: سال گذشته تعداد محدودی از محصولات این مجموعه به کشورهای هدف صادر شد اما برای سال جاری سعی بر این است که استراتژی صادرات با جدیت بیشتری دنبال شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط