عضویت ۲۲۰۰ شرکت در سامانه مناقصات و و مزایده های شرکت چادرملو

با وجود موانع متعدد ناشی از تحریم های اقتصادی، این شرکت توانست بالغ بر ۱ میلیون و ۲۰۰ هزارتن شمش فولادی به مقاصد مورد هدف صادر نماید. به گزارش رصد روز،در مراسم تودیع و معارفه معاون امور بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که با حضور دکتر ...

با وجود موانع متعدد ناشی از تحریم های اقتصادی، این شرکت توانست بالغ بر ۱ میلیون و ۲۰۰ هزارتن شمش فولادی به مقاصد مورد هدف صادر نماید.

به گزارش رصد روز،در مراسم تودیع و معارفه معاون امور بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که با حضور دکتر عسکری زاده قائم مقام شرکت و جمعی از مدیران برگزار شد، دکتر اطمینان معاون پیشین بازرگانی در گزارشی به عملکرد ۳ سال اخیر این معاونت در بخش فروش و خرید شرکت پرداخت گفت : طی ۳ سال اخیر علاوه بر فروش محصولات تولیدی در بستر بورس کالا، با وجود موانع متعدد ناشی از تحریم های اقتصادی، این شرکت توانست بالغ بر ۱ میلیون و ۲۰۰ هزارتن شمش فولادی به مقاصد مورد هدف صادر نماید.

وی همچنین افزود در بخش تأمین و تدارک شرکت  نیز سعی گردید تمامی امور به منظور ایجاد شفافیت از طریق فراخوان های رسمی انجام پذیرد که در این زمینه بیش از ۲۲۰۰ شرکت پس از ارزیابی به عضویت سامانه بازرگانی  شرکت درآمده اند.

در ادامه مهندس سعید نادری  معاون جدید امور بازرگانی چادرملو نیز اظهار امیدواری نمود بتواند با همکاری تمامی ارکان شرکت  در راستای اهداف شرکت گام بردارد.

قائم مقام شرکت نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر اطمینان در مدت تصدی در این معاونت، برای مهندس نادری با توجه به سابقه خوب ایشان در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و مجتمع معدنی و صنعتی خور و بیابانک در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط