عیدی کارگران از ۴۴٢هزار تا ۸ میلیون تومان

میزان عیدی کارگران امسال هم بر اساس مدت زمانی که مشغول به کار بوده اند تعیین می شود .

به گزارش رصد روز، میزان عیدی کارگران امسال هم بر اساس مدت زمانی که مشغول به کار بوده اند تعیین می شود .

 با نزدیک شدن به پایان سال، تقریبا همه کارکنان می‌خواهند بدانند عیدی‌شان چه قدر است. مبلغ عیدی نیز براساس عوامل مختلف متفاوت است. مثلا کارکنان دولتی حداقل ٨٠٠هزار تومان عیدی می‌گیرند و اگر تمام وقت بوده‌باشند حداقل عیدی‌شان حدود یک میلیون و ۶٠٠هزار تومان است. اما وضعیت برای کارگران متفاوت است.

کارگران در کمترین حالت ۴۴٢هزار و ۵٠٠ و در بیشترین حالت نیز ٧میلیون و ٩۶۶هزار تومان عیدی می‌گیرند.

اگر کارگر هستید و می‌خواهید بدانید عیدی‌تان چه قدر است، این گزارش را بخوانید. فقط پیش از خواندن بدانید که عیدی شما به مدت زمانی که کار کرده‌اید بستگی دارد.

اگر یک ماه کار کرده باشید حدود ۴۴٢هزار و ۵٠٠تومان عیدی خواهید گرفت. اگر دو ماه کار کرده باشید، عیدی شما ٨٨۵هزار تومان خواهد بود. افرادی که ٣ماه کار کرده باشند نیز یک میلیون و ٣٢٧هزار و ۵٠٠تومان عیدی خواهند گرفت.

با ۴ماه کار کردن، عیدی‌تان یک میلیون و ٧٧٠هزار تومان و با ۵ماه کار کردن نیز عیدی شما ٢میلیون و ٢١٢هزار تومان است.

اگر نصف سال یعنی شش ماه کار کرده باشید، ٢میلیون و ۶۵۵هزار تومان عیدی خواهید گرفت. با هفت ماه کار کردن در سال نیز ٣میلیون و ٩٨هزار تومان عیدی می‌گیرید. کسانی که هشت ماه کار کرده باشند نیز ٣میلیون و ۴۵٠هزار تومان عیدی خواهند گرفت.

در صورتی که ٩ماه از سال را سرکار رفته باشید، عیدی شما ٣میلیون و ٩٨٣هزا تومان و اگر ١٠ ماه کار کرده باشید، عیدی‌تان ۴میلیون و ۴٢۵هزار تومان است. همچنین در صورتی که یازده ماه کار کرده باشید، عیدی شما ۴میلیون و ٨۶٨هزار تومان است.

اما اگر به صورت کامل و کل سال را مشغول به کار بوده باشید، حداقل ۵میلیون و ٣١٠هزار تومان و حداکثر میز ٧میلیون و ٩۶۶هزار تومان عیدی خواهید گرفت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار