غم بزرگ رامین رضاییان+ عکس

به گزارش رصد روز، رامین رضاییان متولد ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع راست برای باشگاه فوتبال سپاهان در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. رامین رضاییان سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن،...

به گزارش رصد روز، رامین رضاییان متولد ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع راست برای باشگاه فوتبال سپاهان در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. رامین رضاییان سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن، پرسپولیس، ریزه اسپور، اوستنده، الشحانیه، الدحیل و السیلیه را دارد.رامین رضاییان با انجام دادن ۹۸ بازی رسمی و به ثمر رساندن ۷ گل در باشگاه صبای قم، فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرد. رامین رضاییان ۵۴ بازی رسمی برای باشگاه راه‌آهن انجام داده‌است و ۱۱ گل نیز در طول حضورش در این تیم به ثمر رسانده‌است؛ پس از چند نمایش موفق در راه‌آهن، رامین رضاییان توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد. در همان سال رامین رضاییان به عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ برتر دوره چهاردهم شناخته شد.

رامین رضاییان ستاره تیم سپاهان با انتشار یک متن احساسی اعلام کرد که عزادار شده است. رامین رضاییان که با گل تاریخی اش مقابل ولز مورد توجه بخشی از فوتبال دوستان قرار گرفت، اخیرا با چالش عجیبی مواجه شده است.

او در طول دو هفته اخیر بارها استوری و پست در اینستاگرام اش منتشر کرده و چند دقیقه بعد حذف کرده است. اقدامی که بارها با انتقاد کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

رامین رضاییان حالا هم با انتشار یک استوری اعلام کرد که عمویش از دنیا رفته است.

رامین رضاییان

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار