فال ابجد ۲۴ دی ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز،  فال ابجد ۲۴ دی ۱۴۰۱ را در رصد روز بخوانید. ابجد فال شما : د د د تعبیر فال ابجد: خندیدن را تمرین کنید برای رسیدن به خواسته های تان به دیگران سخت نگیرید. یک الگوی شخصیتی انتخاب کرده و برای رسیدن به آن شخصیت تلاش کنید. فرص...

به گزارش رصد روز،  فال ابجد ۲۴ دی ۱۴۰۱ را در رصد روز بخوانید.

فال ابجد فروردین

فروردین

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد:

خندیدن را تمرین کنید

برای رسیدن به خواسته های تان به دیگران سخت نگیرید. یک الگوی شخصیتی انتخاب کرده و برای رسیدن به آن شخصیت تلاش کنید. فرصتی از شما گرفته شده اما نگران نباشید؛ آنچه مال شماست مال شماست، به آنچه که می خواهید می رسید. خندیدن را تمرین کنید و از صبح که بلند می شوید در آینه به خودتان لبخند بزنید تا دنیا به شما لبخند بزند.

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ج آ ب

تعبیر فال ابجد:

اوضاع زندگی تان خیلی بهتر از چند ماه پیش خواهد شد

برای رفع مشکل پیش آمده با افراد باصلاحیت مشورت کنید. نگران نباشید؛ اوضاع زندگی تان خیلی بهتر از چند ماه پیش خواهد شد و به زودی به مسائل این روزهای تان خواهید خندید. گاهی از روی خودخواهی دوست دارید همه اطرافیان به حرف های تان گوش داده و آنچه را که می گویید سریع انجام دهند، فراموش نکنید افراد برای خودشان عقیده دارند.

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد:

زمان تغییرات هست

نگرانی ها فقط در سر شماست. از کسی که به شما بکن نکن و امر و نهی می کند فاصله بگیرید. خبر خوشی خواهید شنید که دل تان را گرم می کند. برای رفتن به جایی با شادی تدارک خواهید دید. جوابی که مدت هاست منتظرش هستید را به زودی خواهید شنید؛ زمان تغییرات است. برای خودتان بیشتر وقت بگذارید.

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : ج آ د

تعبیر فال ابجد:

افکار منفی را از سرتان دور کنید

حرف هایی می شنوید که باید خودتان را کنترل کنید و عصبانی نشوید. ناخواسته کاری کرده اید و خاطر کسی را که دوست دارید آزرده اید، مراقب رفتارتان باشید و سعی کنید دلخوری پیش آمده را به خوشی از بین ببرید. به زودی مبلغی به دست تان می رسد که زیاد نیست اما مداوم است و گره از مشکلات تان باز می کند. افکار منفی را از سرتان دور کنید.

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر فال ابجد:

آخر هفته برای استراحت کردن وقت بگذارید

در مورد نحوه حضورتان در جلسه ای کاری دقت کنید تا جایی که می توانید آراسته و آماده و سروقت حاضر شوید. چند روزی است که احساس خستگی می کنید. روزهای پر دردسری را پشت سر گذاشته اید. تمرکز بالا باعث شده انرژی زیادی را از دست بدهید. آخر هفته برای استراحت کردن وقت بگذارید تا خستگی تان دربرود.

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد:

برنامه ریزی داشته باشید

برای آینده دور و نزدیک تان برنامه ریزی داشته باشید. راه تازه یا کار تازه ای در ذهن تان شکل گرفته است. برای خودتان وقت بگذارید و جوانب آن را بسنجید و تصمیم قطعی را بگیرید هرچه زودتر بهتر، نترسید و خطر کنید. با کسی که یکبار از مشورت کردن با او پشیمان شده اید دوباره به مشورت ننشینید، او صلاح شما را نمی داند.

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : آ ج ب

تعبیر فال ابجد:

بیشتر به فکر خودتان باشید

برای به دست آوردن چیزی مدت هاست که می جنگید، وقت آن رسیده که از خودتان بپرسید آیا ارزشش را دارد؟! مدت هاست که شما با خودتان خلوت نکرده اید، بیشتر به فکر خودتان باشید؛ هیچ چیز به اندازه سلامتی روحی و جسمی تان ارزش ندارد. در مورد یک مسئله کاری یک طرفه به قاضی نروید، با این کار راه حل پیدا نمی کنید.

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر فال ابجد:

با واقعیت کنار بیایید

پای درددل دوستی خواهید نشست. اگر می توانید گرهی از کارش باز کنید، تنها گفتن آنچه او را خوشحال می کند برایش کافی نیست؛ کمک کنید تا چشمانش به واقعیت ماجرا باز شود. در گذشته اتفاقی برای تان افتاده که فکرتان را امروز به خود مشغول کرده است اما دوست دارید آن را به دست فراموشی بسپارید، با واقعیت کنار بیایید و کم کم آن را قبول کنید.

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : ج ب ب

تعبیر فال ابجد:

حرفی که روی سینه تان سنگینی می کند را به زبان نیاورید

به یک سفر خواهید رفت و خستگی این چند وقت پرفشار از تن تان خواهد رفت. از دوستی رفتاری خواهید دید که غافلگیرتان می کند. حرفی که روی سینه تان سنگینی می کند را به زبان نیاورید، بعد از گفتنش حال تان بهتر نمی شود. همیشه کسانی را داشته اید که از شما حمایت کرده و برای رسیدن به خواسته های تان همراهی تان می کنند، قدر آنها را بدانید.

فال ابجد دی

نماد دی

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد:

مرد روزهای سخت اگر نیستید برگردید

برای رفتن به جایی بلیطی تهیه خواهید کرد. قدم در راهی می گذارید که پایان ندارد، مرد روزهای سخت اگر نیستید تا دیر نشده برگردید. از رفیق قدیمی خود سراغی بگیرید. یک خبر خوش چنان شادمانی برای تان به همراه دارد که سر از پا نخواهید شناخت. فرصتی پیش می آید که بهتر است هرچه زودتر برایش برنامه ریزی کنید. دیدن ناگهانی شخصی دستپاچه تان می کند.

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد:

با درایت و منطق تصمیم درست را بگیرید

باید برای ادامه دادن یا ندادن رابطه عاطفی تان تصمیم مهمی بگیرید، مراقب باشید با درایت و منطق تصمیم درست را بگیرید تا پس فردا حسرت گذشته را نخورید، خودتان را جای او بگذارید و بعد راه را انتخاب کنید. برای رفتن به دیدار کسی که ناخوش احوال است بیش از این دست دست نکنید. گذشته را هرچه بوده کنار بگذارید و به دیدنش بروید.

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : ب ج ج

تعبیر فال ابجد:

با خودتان مهربان تر باشید

شما از دانستن حقیقت فراری هستید، وقت آن رسیده که با آن روبرو شوید. یک فرصت خوب برای شادی کردن را از دست خواهید داد. با خودتان مهربان تر باشید و پیش از آنکه دیر شود تغییر مسیر بدهید. اعضای خانواده تان را دست کم نگیرید؛ آنها مشاوران خوبی برای تان هستند، می توانید با خیال راحت از راهنمایی های شان استفاده کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار