فال روزانه دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و دو فروردین و فال روزانه فردا بیست و دوم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و دو فروردین و فال روزانه فردا بیست و دوم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

ترانه علیدوستی حمید علیدوستی سمفونی حمید

رازهای زندگی معین زندی (معین زد) اولین مصاحبه معین زندی پس از 8 سال

ماشین صد میلیاردی سردار آزمون 1

جنیفر لوپز ازدواج کرد

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ )

 

روابط خوب و مستحکم خود را با دوستان و خویشان نباید متزلزل کرد. چون برای تجدید روابط یا برقراری دوباره آنها فرصتی نخواهد بود. خوش‌بینی خود را تقویت کن.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

خود را با کارهای حاشیه‌ای فرسوده نکن. یک راست به سراغ هدف اصلی‌ات برو تا به سود برسی. با افراد با تجربه مشورت کن و از آنها کمک بگیر.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز مکالمه ای با یک نفر از اطرافیانتان خواهید داشت که برای مدتی طولانی ذهن شمارا به خود مشغول خواهد کرد. داشتن صداقت خیلی وقت ها بهترین کار ممکن است، اما گاهی لازم است واقعیت ها را با ملایمت بیشتری بیان کرد. با این حال، یکی از اطرافیانتان بدون در نظر گرفتن احساسات شما حرف هایی زده که باعث ناراحتی تان شده اند. این نکته را به خودتان یادآوری کنید که قرار نیست تمام رابطه ها کامل و بی عیب و نقص باشند. هر چقدر انتظارتان را از اطرافیانتان کمتر کنید مجبور به تحمل درد و رنج کمتری خواهید بود. دیگران را همان طوری که هستند بپذیرید و سعی نکنید آنها را بر اساس ایده آل های خودتان تغییر دهید. فکر خودتان را مشغول رفتار کسی که در محیط کار به شما فخر می فروشد، نکنید. اصلا به این موضوع اهمیت ندهید. با شخصی دیگر همکاری کنید تا کار بهتری ارائه بدهید. در مورد مسئله ای خانوادگی برای به کرسی نشاندن حرفتان مجبور به بحث های طولانی خواهید شد، ارزشش را دارد. با حفظ احترام، روی خواسته تان پافشاری کنید.

سفری در پیش دارید اما به صلاح شما است که این سفر را به تعویق بیاندازید. روز شلوغی را در پیش دارید و حجم زیاد کارها شما را خسته و کوفته خواهد کرد، اما اجازه ندهید کمرتان زیر بار کارهای روزانه خم شود و روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر را برای انجام کارهای شلوغ امروز در پیش بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالی‌تان را بهبود بخشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. امروز بعدازظهر دوستان به سراغ شما می‌آیند و لحظه‌های خوشی را سپری خواهید کرد. یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. مشاجره‌ای کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شده‌است، امروز عشق‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱)

 

دست به ماجرایی زده‌ای که آخرش معلوم نیست. تنها شانس و اقبال می‌تواند تو را در این کار یاری دهد. به هر حال کسی که خود را درگیر مسائل عاطفی می‌کند باید عواقب آن را هم بپذیرد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

فرصت‌های اقتصادی خوبی پیش می‌آید که باید از آنها استفاده کرد. کسی که این فرصت‌ها را از دست بدهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. خو کردن به یک زندگی یکنواخت و بی‌تحرک جذابیتی ندارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اعمال‌نظر‌های خودخواهانه را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید تا طبق میل خودشان زندگی کنند. انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوء‌استفاده کنند. غصه اشتباهات گذشته را نخورید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. روز خوبی برای تجارت در پیش ‌رو دارید و در انجام معاملات و قراردادهای مالی ضرری را تجربه نخواهید کرد. سفری غیرمنتظره برای شما پیش خواهد آمد، اما بهتر است که قید این سفر را بزنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا با همسر یا عشق‌زندگی‌تان گل بگویید و گل بشنوید. خبری به شما داده می شود که بسیار نگرانتان می کند. اوضاع به آن بدی که به گوشتان رسیده، نیست. این شر آرام تر از آنکه فکر کنید، از سرتان می گذرد. فکر دیدار شخصی ذوق به دلتان می اندازد. برای انجام کاری پیشنهادی به شما می شود که توقعش را ندارید. پیش از جواب دادن خوب فکر کنید.

یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید. سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید.  کم‌محلی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را قبل از اینکه این رفتار فاصله‌ زیادی بین شما ایجاد کند، کنار بگذارید و توجه بیشتری به عشق‌زندگی‌تان داشته باشید. فرصتی برای ابراز عشق به همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید. مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و عاشقی کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار عشق‌زندگی‌تان پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. با فردی با هوش و ذکاوت برخورد می‌کنید، از این فرد برای دستیابی به اهداف‌تان کمک بگیرید.

فال روزانه فردا خرداد (دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱)

 

پیشنهادی مطرح می‌شود که فریبنده است. دراین‌باره باید خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت. از ریسک کردن در زندگی نباید ترسید فقط باید احتیاط لازم را رعایت کنی و به شناخت کامل از او برسی.

در خودت انرژی زیادی احساس می‌کنی که تازگی دارد. بهتر است در اینگونه مواقع کاری بکن که از انجام دادنش لذت می‌بری. به اینصورت روز خوب و شادی خواهی داشت.

بعضی از آرزوهای مادی تو در حال تحقق است. دراین‌باره نباید شتاب‌زده بود. سعی کن با استفاده از استعدادها و توانایی‌هایت خودت آرزوهایت را برآورده سازی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز روشی که در برقراری ارتباط با دیگران مورد استفاده قرار می دهید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. رفتار منطقی و عمل گرایانه و صراحت کلام شما می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. همه شما را به عنوان فردی موفق می شناسند که وقتی دیگران شکست خورده و تسلیم می شوند بی آن که کوتاه بیاید و یا خم به ابرو بیاورد تا زمانی که به هدف نرسیده است دست از تلاش برنخواهد داشت. آنهایی که در رقابت با شما هستند هم این واقعیت را می دانند که نمی توانند به سادگی شما را از میدان به در کنند. فکر کردن به این واقعیت ها به شما انرژی و اعتماد به نفس لازم برای دنبال کردن اهدافتان را خواهد داد، هرچند که این اهداف دور از دسترس به نظر برسند. خواستن توانستن است. قدم اول برای رسیدن به نیت تان باورتان به خودتان است. این روزها دلشوره دارید و نگران چیزی یا عزیزی هستید. آرامش داشتن کلید غلبه بر این مشکل است. بیهوده خودتان را به خاطر کاری که حاصل و نتیجه ای ندارد به دردسر اضافه نیندازید، وگرنه به خودتان و دیگران بدهکار می شوید.

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید.    روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.  به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. تنهایی برای شما سم است. اجازه ندهید انزوا و گوشه‌گیری زمینه افسردگی‌تان را فراهم کند.

فال روزانه فردا تیر (دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱)

 

ناگهان در دام عشقی می‌افتی که تصورش را هم نمی‌کردی. خوبی عشق به همین است که چون یک حادثه ناگهان فرا می‌رسد و آدمی را از راهی که می‌رفت به راهی که باید برود پرتاب می‌کند.

تمایل به گوشه‌گیری و انزوا داری. شاید این موضوع بخاطر حالت‌های روحی تو طبیعی باشد اما مشکلی را از تو حل نخواهد کرد. باید با تجدید نظر در این کار دوباره خود را با جمع و جماعت هماهنگ کرد.

مراقب سلامتی خود باش. برای آنکه وزن خود را کم کنی، تن به رژیم‌هایی می‌سپاری که ضرر آنها کمتر از سودشان نیست. باید در برنامه غذایی خود دقت کنی تا با تغییراتی جزئی به هدف خود برسی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اگر نگران این هستید که این اواخر بیش از اندازه ولخرجی کرده باشید، باید این مژده را به شما بدهیم که با توجه به شرایط کیهانی موجود دیگر نیازی نیست که نگران این موضوع باشید. فرصت های فوق العاده ای در راه هستند که به شما اجازه خواهند داد با کسب درآمدی خیلی بیشتر از قبل این کمبودهای مالی را جبران کنید. شاید حتی فرصتی برای شروع یک شغل جدید و یا آغاز فعالیت حرفه ای در زمینه ای کاملا متفاوت برای شما فراهم شود. تماس های تلفنی که امروز با شما گرفته می شوند و یا پیام هایی که دریافت می کنید اخبار مربوط به این فرصت ها را برای شما به همراه خواهند داشت. مواظب باشید هی فرصتی از چشمتان دور نماند. برای گذشتن از مرزی باید حواستان را بیشتر جمع کنید. شخصی با موافقتش برای همکاری، باری از روی دوشتان بر می دارد. مبلغی به دستتان می رسد. برای کسی که برای ناراحتی شما ارزش قائل نیست، خودتان را کوچک و هلاک نکنید. هر حرفی که می شود به زبان آورد نباید حتما گفت.

فکر می‌کنید که برای فراگیری مهارت‌های جدید پیر شده‌اید، اما این طرزفکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سرها در بیاورید. قرار است پولی به دست‌ شما برسد اما امروز این پول فراهم نمی‌شود و شرایط مالی خوبی را تجربه نخواهید کرد. دوستان و آشنایان قدیمی امروز به شما سر می‌زنند و لحظه‌های شادی را در کنار هم تجربه خواهید کرد.   روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواس‌تان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید. فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق‌زندگی‌تان هرگز خاموش نخواهد شد. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود. خبر غیرمنتظره و جالبی به دست شما می‌رسد و حسابی تعجب خواهید کرد.

 

فال روزانه فردا مرداد (دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱)

 

خودت را دست کم می‌گیری و فکر می‌کنی او دور از دسترس توست به همین دلیل با یاس و سرخوردگی خودت را مخفی می‌کنی و کناره می‌گیری، در صورتی که اینطور نیست و می‌توانی با یک گفتگوی صمیمانه و جدی او را از احساست مطلع کنی و نتیجه مثبتش را ببینی.

به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌کنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

تو به دنبال موقعیتی هستی تا تغییری در روند مالی خود ایجاد کنی ولی بهتر است قبل از شروع هر کاری، جوانب آن را بسنجی و به دقت بررسی کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز می تواند آغازگر مرحله ی جدیدی در زندگی حرفه ای شما باشد. تحقیقات و کارهایی که برای پیشرفت حرفه ای خود و انجام پروژه های کاری که به عهده دارید انجام داده اید دارند به نتیجه می رسند. شما عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش خواهید گذاشت که تحسین و توجه مقامات بالا دستتان را برای شما به همراه خواهد داشت. زیاد خودتان را درگیر جزئیات نکنید، بعدا برای رفع مشکلات کوچک احتمالی به اندازه ی کافی وقت خواهید داشت. امروز حتما برای شخصی که دوست دارید به اندازه ی کافی وقت بگذارید؛ در غیر این صورت او فکر خواهد کرد که دیگر اهمیت قبل را برایتان ندارد و این می تواند آغازگر مشکلات بسیاری باشد. آب در هاون نکوبید و بیهوده بخاطر کاری که حاصلی ندارد خودتان را به دردسر نیندازید. هر کسی را محرم اسرار خود قرار ندهید. یک اتفاق جالب موجب انبساط خاطر شما و اعضای خانواده تان می شود. کوشش‌تان برای پس انداز نتیجه بخش است و در آینده ای نزدیک از آن بهرمند می شوید.

رهسپار مسافرت هستید، اما در این مسافرت حادثه‌ای در کمین نشسته و بهتر است که قید سفر را بزنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد. بین شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه میفتد و رابطه‌تان رو به سیاهی گذاشته. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید.  قصد دارید تا فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید، اما با حجم زیادی از کارهای غیرمنتظره روبرو هستید، در نتیجه تا می‌توانید سریع‌تر از همیشه کارهای روزانه را پشت سر بگذارید تا فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا کنید.   افسوس عمری که گذشت را نخورید و با رویکردی آینده‌نگرانه زندگی را درپیش بگیرید.

 

فال روزانه فردا شهریور (دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱)

 

فرصت‌های تازه‌ای به وجود آمده که می‌توانی خطاهای گذشته را جبران کنی. باید با خود عهد کنی که دیگر خطاهای گذشته را تکرار نکنی تا راههای تازه‌ای پیش پای تو گشوده شود.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

موقعیت مالیت نسبتا روبراه خواهد شد. حالا وقت به اندازه کافی برای کارهای عقب‌مانده داری. باید از وقت‌ها استفاده کنی و مراقب باشی تا با سهل انگاری و ولخرجی بی‌رویه این موقعیت خوب را از دست ندهی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

باور داشته باشید که حضور شما تأثیر ملموسی روی دنیای اطرافتان دارد و اجازه ی اینکه حتی برای لحظه ای نسبت به ارزش وجود خودتان دچار تردید شوید را به خودتان ندهید. انرژی مثبت فوق العاده ای که در درونتان دارید را با سخاوت تمام با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید تا شاهد باشید که خیلی سریع این انرژی مثبت همه را در بخواهد گرفت. امروز برای اینکه در دنیای اطرافتان نقشی داشته باشید نیازی به استعدادهای عجیب و مهارت های فوق العاده نخواهید داشت. همین که خودتان را باور داشته باشید کافی است تا هر موقعیت دشواری را در بهترین جهت ممکن پیش ببرید. خودتان و تأثیری که وجودتان دارد را دست کم نگیرید. حضور شخصی در زندگی تان شما را هیجان زده می کند، بهتر است احساساتتان را کنترل کنید. انجام کاری که به شما سپرده شده بود را فراموش کرده اید، بهتر است برای رفع رجوع متوسل به دروغ نشوید، راستش را بگویید و جبران کنید. کمی به خودتان برسید، استراحت کنید و در تغذیه تان به سلامتتان اهمیت بدهید.

از سلامت و شادکامی خود غافل نشوید و امروز بیشتر از همیشه به فکر سلامتیتان باشید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. به مشکلی بر می‌خورید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به رغم نگرانی‌های زیادی که دارد روزی عاشقانه را برای شما ترتیب داده‌است. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.  اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید دوستان و آشنایان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و بهانه‌ای به دست اطرافیان برای ایجاد مشاجره ندهید. سفره دلتان را پیش اعضای خانواده باز کنید و بار غصه‌های‌ خود را زمین بگذارید.

فال روزانه فردا مهر (دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱)

 

سوء تفاهمی پیش می‌آید که به زودی رفع خواهد شد. گاه در آسمان دوستی نیز تکه ابری می‌آید و برای مدتی کوتاه چهره خورشید را می‌پوشاند. اما این امر وقتی و گذرا است.

به زودی رکود اقتصادی در پیش داری. بعضی وقتها شرایط برعکس آن چیزی است که تو انتظارش را داری. در چنین مواقعی نباید عاصی شد چون با کمی فکر و حوصله می‌توان راه حلی مناسب پیدا کرد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما اینطور فکر می کنید که اگر برای برنامه های امروزتان به اندازه ی کافی برنامه ریزی داشته باشید و به اندازه ی لازم تلاش کنید دیگر هیچ چیزی نخواهد توانست مانع رسیدن شما به هدفتان بشود، اما متأسفانه همیشه همه چیز همان طوری که خودمان می خواهیم پیش نمی رود. حتی دقیق ترین برنامه ریزی ها هم ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و تجزیه و تحلیل های حرفه ای هم نمی توانند مانع بروز چنین موقعیت هایی شوند. قبول کنید که نمی توانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید و خودتان را برای رویارویی با مشکلات و موانع مختلف آماده کنید. پذیرش ناشناخته ها و داشتن جسارت کافی برای پیش رفتن کلید موفقیت شما خواهد بود. از سرزنش دیگران ناراحت نشوید، ان ها هم حق دارند در برابر اشتباه شما سرزنش‌تان کنند، شما بهتر است از شکستتان درس بگیرید، تلاشتان را بیشتر کنید تا جبران این شکست را بکنید. امروز اگر توجه و تمرکز کافی روی کاری که انجام می دهید داشته باشید می توانید بسیار مفید واقع شوید.

جادوی خنده را دست‌کم نگیرید و روز را با خوشحالی و لبخند به پایان برسانید. پولی روانه حساب‌های بانکیِتان می‌شود، بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. برنامه‌ای برای سفر کشیده‌اید اما شرایط مسافرت مهیا نخواهد شد. لحظه‌ای از محبت و رسیدگی به اعضای خانواده غافل نشوید. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دل‌تان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. یکی از دوستان نیازمند کمک است اما این فرد به اندازه‌ای عزت‌نفس دارد که نمی‌خواهد از شما یا دیگران مستقیماً درخواست کمک کند. این دوست را شناسایی کنید و بدون اینکه عزت‌نفس ایشان خدشه‌دار شود، به وی کمک نمایید.

فال روزانه فردا آبان (دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱)

 

با زیاد حرف زدن، آتش عشق خاموش می‌شود. به جای آن باید از احساس خود پیروی کنی و راهی را انتخاب کنی که این مشعل فروزان‌تر شود. اگر عشق نباشد زندگی در کام تاریکی خواهد رفت.

بعضی کارها سیستم تو را بهم می‌زند. باید از آنها پرهیز کنی. تعادل خود را در زندگی و کار باید حفظ کرد و از ماجراجویی دوری نمود.

به وضعیتی خواهی رسید که اگر ادامه پیدا کند، تو را دلگیر خواهد ساخت. از نظر جسمی باید مراقب باشی که دچار بیماری یا عوارضی نشوی. در این رابطه باید از کسی کمک بگیری که تجربه و تخصص داشته باشد.

اوضاع مادی و مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست فقط باید سهل‌انگاری را کنار بگذاری.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز از وقتی بیدار می شوید خودتان را برای سر و کله زدن با چند کار مختلف به طور همزمان آماده کنید. نگران نباشید و به توانایی خود در به انجام رساندن تمام کارهایی که باید انجام شوند اطمینان داشته باشید. اگر یک برنامه ریزی دقیق با ریتمی منظم داشته باشید می توانید تمام کارهای غیر ضروری که روند پیشرفتتان را کند می کنند حذف کرده و کارهای اصلی و ضروریتان را به انجام برسانید. یادتان باشد که خودتان را به خاطر دست اندازهای کوچکی که ممکن است در مسیرتان قرار بگیرند ناراحت نکنید، زیرا شما با چنان مهارتی از پس آنها برخواهید آمد که اطرافیانتان حتی متوجه پیش آمدن چنین موقعیت هایی نخواهند شد. اگر بتوانید کاری را که به شما سپرده شده زودتر انجام دهید زمان کافی برای رسیدن به یک کار عقب افتاده خواهید داشت. اجازه ندهید کسی شادی های کوچک شما را با حرف های بیهوده بگیرد. برای شخصی سر به زیر در اطرافتان احترام بیشتری قائل شوید. هر حرف یا کار بی ارزشی را باز نشر نکنید.

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای موردعلاقه‌تان فراهم می‌شود. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده که سن و سال زیادی دارد در بستر بیماری افتاده و امروز حسابی ناخوش‌احوال است. اما نیازی نیست تا نگران سلامت این فرد باشید چرا که وضعیت سلامتی ایشان رو به بهبود خواهد گذاشت و در چند روز آینده از بستر بیماری بلند می‌شود. روزی عاشقانه را در پیش دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد. مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد.  اهل شوخی و بذله‌گویی هستید اما به خاطر داشته باشید که در شوخی‌ها جانب احتیاط را رعایت کنید و زیاده‌روی نکنید.

فال روزانه فردا آذر (دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱)

 

خبرهای تازه‌ای می‌رسد که بسیار خوشحال و مسرور خواهی شد. کسی تو را کمک می‌کند که اصلا انتظارش را نداشتی. اینها همه نویدبخش یک دوران تازه در زندگی توست که باید قدر آن را بدانی.

ممکن است تنهایی برایت وحشتناک و دلهره‌آور باشد اما در عین حال تنهایی بهترین زمان برای تامل و اندیشیدن است. گاهی اوقات همین موقعیت به تو آرامش و نشاط باورنکردنی‌ای ارزانی کند. پس امتحان کن.

همه چیز در مورد سلامتی جسمی‌ات روبراه است اما باید برای روحیه‌ات کاری کنی. کسل و بی‌حوصله بودن می‌تواند درنهایت تو را دچار عارضه‌ای جسمی کند پس مراقب سلامتی‌ات باش و روحیه‌ات را تقویت کن.

قراردادهای و توافقات تازه‌ای امضاء می‌شود که کمی اوضاع را دگرگون خواهد کرد. سعی کن با خوش‌بینی نسبت به آینده از موقعیت پیش آمده بیشترین بهره‌برداری را کرده باشی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما امروز حساسیت فوق العاده ای به جزئیات دارید و در انجام هر کاری که توجه به جزئیات بخشی از آن باد موفق خواهید بود. شاید دیگران هر سیری که سر راهشان قرار بگیرد را با چشم هایی بسته ادامه دهند، اما شما باید با چشم هایی باز به همه چیز دقت کنید و همین حساسیت به جزئیات پاداشی بسیار بزرگتر از آنچه انتظارش را دارید برای شما به همراه خواهد داشت. اجازه ندهید واکنش های دیگران شما را خجالت زده یا پشیمان کند و همان کاری را انجام دهید که خودتان درست می دانید. اگر یک نفر از اطرافیانتان که از مدت ها قبل او را می شناخته اید امروز به شما ابراز علاقه کرد تعجب نکنید و به پیشنهاد او خوب فکر کنید. آرزوی رسیدن به چیزی را دارید و رسیدن به آن را سخت و دشوار می دانید، با کمی صبر و تلاش بیشتر به مقصود خواهید رسید. ملاقات مهمی پیش رو دارید که موجب شادی تان می شود. از خاطره ای فرار می کنید که به هر حال شما را دنبال و آزرده خاطرتان می کند، باید با آن روبرو شوید و از یک مشاور کمک بگیرید.

برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. قرار است برای خرید بیرون بروید، اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید.  شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید. خبری خوش از یکی از رفقای قدیمی به دست شما می‌رسد. علاقه‌ زیادی به پیشرفت و موفقیت دارید، اما ضعف‌ها و برتری‌های خود را نمی‌شناسید و این وضعیت جلوی موفقیت‌های آینده شما را گرفته است، امروز مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و در حین حل این مشکل، با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا می‌شوید. این تجربه‌ها را به کوله‌بار تجربه‌های‌تان اضافه کنید و شناخت بیشتری نسبت به ضعف‌ها و برتری‌های خود بدست بیاورید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد. بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید چرا که احتمال دارد سند یا چیز مهمی را فراموش کنید.

فال روزانه فردا دی (دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱)

 

رقیبان چند پله از تو جلوترند. بنابراین امکان موفقیت تو در این رابطه بسیار کم است. از خیرش بگذر تا دچار شکست و ضعف نشوی. به فکر برنامه دیگری باش.

آماده باش چون یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده خواهد شد. به زودی دوستی را که مدتها از او دور بودی خواهی دید و لحظات خوش گذشته را با هم مرور می‌کنید.

به ساعتی ساکت و آرام برای رسیدن به آرامش نیاز داری. این به تو کمک می‌کند تا خاطرات ارزشمند را در ذهنت تثبیت کنی و همچنین راهکارهایی برای مشکلات و تکاپوهایت بیابی.

یک مشکل مالی که مدتی است فکرت را به خود مشغول کرده مجددأ مطرح میشود و نگرانی‌هایی را برایت به وجود می‌آورد. اما نباید نگران بود چون فرصتهایی فراهم می‌شود و در نتیجه آن موقعیت مالی‌ات تقویت خواهد شد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز صبح وقتی در آینه به خودتان نگاه می کنید باید یک چیزی را به خودتان یادآوری کنید، اینکه هر چقدر سبکبارتر سفر کنید سرعت پیشرفتتان بیشتر خواهد بود، از مناظر اطرافتان بیشتر لذت خواهید برد و در نتیجه از سفرتان لذت بیشتری خواهید برد. زندگی نیز همین طوری است، اگر دست هایتان را با چمدان هایی مملو از چیزهای به دردنخور پر کنید و کوله باری از خاطرات زجر آور را به دوش بکشید نخواهید توانست از زندگیتان آن طور که باید و شاید لذت ببرید و گذشته از آن، نمی توانید از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شوند به بهترین نحو بهره مند شوید. همین امروز هر چیزی که به دردتان نمی خورد و فقط سرعتتان را کم می کند دور بیندازید. تا زمانی که اجازه بدهید دیگران برایتان تعیین تکلیف کنن، آش همین آش و کاسه همین کاسه است. یک نه بگویید و خودتان را خلاص کنید. مجبور به ترک کسی یا چیزی خواهید شد که امروز برایتان بسیار سخت است، اما خیالتان آسوده، در آینده از این کار بسیار راضی و خوشحال خواهید شد.

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. اجازه ندهید حساب دخل‌و‌خرج زندگی از دستتان خارج شود. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید.  عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد. در اولین فرصت سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید. انسان خوش‌کلامی هستید و اطرافیان از هم‌صحبتی با شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید.

فال روزانه فردا بهمن (دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱)

 

اول تکلیفت را با خودت روشن کن و ببین دقیقا چه می‌خواهی. اگر با خودت روراست و صادق باشی بقیه مسائل حل می‌شود.

همه آدم‌ها یک صندوقچه توی ذهنشون و قلبشون دارند پر از خاطرات، عروسک‌ها، اسباب‌بازی‌ها و … که از دوران کودکی‌شان به جا مانده. یه سر به دوران بچگی زدن و یادآوری خاطرات و بازی‌های کودکانه می‌تونه روحیه آدم رو عوض کنه. همه ما یک کودک در وجودمان داریم و بعضی وقت‌ها باید بهش توجه کنیم.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

اگر مطمئنی که در این راه به سود خوبی می‌رسی به حرف‌های دیگران اهمیت نده و برای رسیدن به هدفت تمرکز و تلاش کن. در آینده نزدیک پولی به دست می‌آوری که نتیجه تلاش‌های خودت است.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید با فر کردن به رویاهای شب گذشته تان خاطره ای از روزگاران دور و یا نگرانی هایی که سعی در فراموش کردن آنها داشته اید دوباره به سراغتان خواهند آمد و به این سادگی ها هم دست از سرتان برنخواهند داشت. اگر می خواهید با این وضعیت برخوردی منطقی داشته باشید بهترین کاری که می توانید بکنید این است که بپذیرید کنترل برخی چیزها از دست شما خارج است و بعضی چیزها را نمی توانید تغییر دهید. تنها کاری که از دست شما برمی آید این است که با ذهنی باز سعی کنید انرژی های منفی را از خود دور نگه داشته و دور و برتان را با انرژی ها و افراد مثبت پر کنید. این هفته برای فروش یا خرید معطل نکنید، هر معامله ای به نفع شماست. به فکر انتقام نباشید، در آئینه پاک دلتان زنگار خواهد نشست. پاکی دلتان را حفظ کنید، آدمها یک روز بالا می نشینند و یک روز پایین. در سرتان افکار بزرگی دارید، خیالتان راحت باشد، به آنها دست می یابید.

نگرانی‌ها را با انجام کارهای موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبانتان را می‌گیرد و گرفتار خواهید شد. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌هایتان را در دست بگیرند. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. روز شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنید و حجم زیاد کارها ممکن است باعث شود تا اعضای خانواده به این فکر بیافتند که اهمیت زیادی به آنها نمی‌دهید، اجازه ندهید چنین تصوری در میان اهل منزل شکل بگیرد و در اولین فرصت پس از اینکه سرتان خلوت شد، اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. قرار است مهمانی کوچکی ترتیب دهید و در این مهمانی در کنار دوستان و آشنایان حسابی تفریح خواهید کرد.

 

فال روزانه فردا اسفند (دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱)

 

بهتر است کینه و کدورت‌ها را از بین ببری چون روحت را تیره می‌کند. سعی کن با یک راه‌حل مشکل را حل کنی و دل او را بدست آوری.

بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

داشتن روابط خوب و دوستانه بهتر از کوهی از ثروت است!! اوضاع اقتصادی تو خوب است اما به یاد داشته باش که چیزهای مهمتر است پول و ثروت هم وجود دارد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز بد نیست یک جفت چشم هم پشت سرتان داشته باشید. اینکه بدانید یک دوست عزیز یا همکاری مهربان هوایتان را دارد فوق العاده است، اما اگر تنها پرواز می کنید باید خیلی بیشتر حواستان به خودتان و دور و برتان باشد. خوشبختانه در حال حاضر حس ششم شما خیلی قوی عمل می کند و می توانید به راحتی از پس تمام آنهایی که نیت بدی دارند و یا انرژی منفی از خودشان ساطع می کنند بایستید. شاید چالش هایی که پیش رویتان قرار گرفته اند سخت باشند، اما شما هم به همان اندازه و حتی بیشتر سر سخت و قدرتمند هستید. اگر همین امروز تمام قدرتتان را به کار بگیرید تا شب گره های زیادی را باز خواهید کرد. فریب صحبت های فردی را نخورید و از خواسته هایتان کوتاه نیایید، بعضی مسائل قابل مذاکره نیستند. تلخی امروز به مراتب بهتر از زندگی است که هر روزش پر از سختی و غم است. برای رسیدن به خواسته ای مجبور خواهید شد تا از چیزی که دلتان می خواهد، صرف نظر کنید و بگذرید. زخم عمیق بالاخره التیام می یابد.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد و این خبر شادی شما و اعضای خانواده را به دنبال دارد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.   اطرافیان امروز بیشتر از همیشه هوای شما را دارند. از این شرایط استفاده کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان سپری نمایید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار