فال روزانه سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد هجدهم دی و فال روزانه فردا ۱۸ بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد هجدهم دی و فال روزانه فردا ۱۸ بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ )

تو در بین دوستانت محبوب هستی. این مساله‌ای آشکار است و خودت هم آن را می‌دانی. اما همین محبوبیت، حسادت‌هایی را برمی‌انگیزد. پس باید مراقب باشی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

این روزها عصبانی و پرخاشگر شده‌ای. فشار کار و بعضی از مشکلات دردسرآفرین اعصاب تو را به هم ریخته است. با عصبانیت نمی‌توان کاری از پیش برد. باید با صبر و تامل راه‌حل مناسبی پیدا کرد.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز انجام ثبت نام های آنلاین و تلفنی با مشکل همراه خواهند شد، پس بهتر است اگر برایتان امکان دارد چنین کارهایی را حداقل تا فردا به تعویق بیندازید. همچنین مسافرت هایی که امروز انجام شوند چندان راحت نخواهند بود و تأخیر در پرواز و یا به مشکل برخوردن در جاده کوچک ترین مشکلاتی هستند که ممکن است برایتان پیش بیایند، پس تا جای ممکن سفر را در برنامه های خود قرار ندهید و چند روزی دست نگه دارید. بحثی پیش می آید که بهتر است به جای نشان دادن عکس العمل تند و صریح، آرامشتان را حفظ کنید و حرف های دیگران را هم بشنوید . شما احساس می کنید آمادگی لازم برای تغییرات اساسی و جدی را دارید. بهتر است تا زمانی که کسی به عنوان حامی به سراغتان نیامده صبر کنید.

سبک زندگی ناسالمی دارید و با خوردن خوراکی‌های مضر، سلامت خود را به‌خطر انداخته‌اید. از امروز به خودتان قول بدهید رفتار ناسالم را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبه‌رو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از هر وقت دیگری به شما محبت خواهد کرد. این محبت را با آغوش باز پذیرا باشید و عشق‌ متقابل خود را به ایشان ثابت کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ )

از طرف کسی برای تو پیغام یا نامه‌ای می‌رسد که تو فکرش را هم نمی‌کردی. تو آنقدر درگیر مسائلت هستی که متوجه پیرامون خود نمی‌شوی و بعضا، کسانی که دوستت دارند را نمی‌بینی. این اتفاق باید تو را نسبت به آینده امیدوار کند.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

باید در کارهای سخت اراده‌ای قوی و استوار داشته باشی. باید با تغییر اوضاع نابسامان مالی، به اطرافیانت نشان دهی، این تو هستی که قادر به انجام اعمالی شگفت‌انگیز می‌شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز به هیچ عنوان تحت تأثیر این که دیگران چه چیزی می گویند قرار نگرفته و هیچ گونه سرمایه گذاری در هیچ زمینه ای از باز کردن یک حساب سپرده سرمایه گذاری گرفته تا خرید یک خانه، انجام ندهید. بحث و بررسی در مورد این موقعیت ها اشکالی ندارد، اما فعلا نباید دست به هیچ اقدامی بزنید. شما امروز اصلا نمی توانید به افکارتان سر و سامان بدهید و ذهنتان همچون یک دریای آشفته است. یک مسئله حقوقی و قانونی ذهن شما را مشغول کرده، بهتر است در این رابطه با وکیل مشورت کنید. قائله ای که میان افراد فامیل آغاز شده بود، سرانجام فیصله می یابد و نقش شما در این میانه کاملا مثبت خواهد بود. با چند دوست خوب خود تجدید دیدار و از گذشته ها یاد می کنید.

انسان خونسردی هستید و با آرامش و متانت کارها را به پیش می‌برید، این روحیه کمک‌حال شما در حل مشکلات خواهد بود و مطمئن باشید آرامشی که دارید به اطرافیان نیز منتقل می‌شود و اعضای منزل از اینکه در کنارشان حضور دارید، به آرامش می‌رسند.   با تصمیم مهمی روبه‌رو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید.  قصد دارید تا فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید، اما با حجم زیادی از کارهای غیرمنتظره روبرو هستید، در نتیجه تا می‌توانید سریع‌تر از همیشه کارهای روزانه را پشت سر بگذارید تا فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا کنید. در مرکز کانون محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان قرار دارید و روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر خواهید گذاشت




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ )

بیهوده ادای عشاق سینه چاک و یا فیلسوفان سرگشته را درنیاور! چون این افکار و احساسات قابل کنترل است و تو می‌توانی خود را با شرایط زندگی کاملا هماهنگ سازی.

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

تا زمانی که نتوانی به خودت اعتماد کنی هر روز از نظر اقتصادی نزول خواهی کرد. تردیدهای تو مانع آن می‌شود که بتوانی کاری را در زمان مناسب آن انجام دهی. باید هر کاری را سروقت انجام داد تا نه تنها ضرر نکنی بلکه برای سودآور باشد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز برقراری ارتباط با افرادی که برای پیش بردن کارهایتان به آنها نیاز دارید به راحتی میسر نخواهد شد و از طرفی نیز تجهیزات مورد نیازتان نیز یا از کار افتاده و یا با سرعت بسیار کمی که دارند حرصتان را در خواهند آورد. اجازه ندهید این مسائل باعث عصبانیت شما شده و روی رفتارتان تأثیر بگذارند، این کار شما را به جایی نخواهد رساند. تا فردا شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت و خواهید توانست کندی پیشرفت کارها را جبران کنید. برای یک خرید، خودتان را به دردسر زیادی می اندازید. در یک پروژه کاری بهتر است از اول شفاف تر رفتار کنید تا بعدا پشیمان نشوید و فکر نکنید از شما سوء استفاده شده. نسبت به یک مسئله احساسی به شدت حساس شده اید و با هر جرقه ای از جا می پرید.

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشیهای امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. امروز فردی از شما تقاضای پول دارد. هر کاری از دستتان بر می‌آید برای ایشان انجام دهید و مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پس می‌دهد.  بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و با حضور در کنار اهل منزل به آن‌ها ثابت کنید که از بودن در کنارشان لذت می‌برید. اتفاق‌های ناگواری را در زندگی تجربه کرده‌اید و دل خوشی ندارید. اجازه ندهید این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند و آینده‌ای متفاوت را برای خود رقم بزنید. امروز مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و در تلاش بیشتری در آینده انجام دهید.  با افراد سرشناسی ملاقات خواهید کرد. آشنایی با این افراد را حفظ کنید و روابط خود را گسترش دهید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  مدت‌ زیادی است که به همسر یا عشق ‌زندگیتان محبت نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی است تا به ایشان ابراز محبت نمایید و به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ )

به نظر می‌رسد اوضاع عاطفی تو مساعد نباشد. روابط با یکی از دوستان نه تنها بهبود نیافته که روز به روز بدتر می‌شود و همین اثر منفی بر تو گذاشته است. باید کاری کرد که روزگار هجران دوباره به وصل متصل شود.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

همچنان فرصت‌های خوب مالی می‌آید و می‌رود اما تو سر در پی رویاهای خود داشته و نسبت به آنها بی‌توجه می‌مانی. کسی که چنین فرصت‌هایی را از دست می‌دهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اگر برنامه رفتن به جایی را داشته اید نقص فنی در کامپیوتر و اینترنت و یا سایر تجهیزات می تواند باعث شود در برنامه هایتان مشکلاتی ایجاد شوند. این وضعیت می تواند باعث شود کمی گیج و عصبی شوید، اما کنترل این شرایط از دست شما خارج است و کاری به غیر از برنامه ریزی مجدد و ادامه مسیرتان از دست شما برنمی آید. بیشتر کارها به نفع شما پیش خواهند رفت و دلیلی ندارد که بخواهید نگران شوید. در مورد یک مسئله خانوادگی بهتر است مشکل را از چشم دیگران هم ببینید. یادتان باشد، همیشه حق با شما نیست. یک مسئله اداری را پیگیری کنید. به نتیجه خوبی می رسید. پیشنهادی به شخصی داده اید که جواب درستی به شما نداده، بهتر است فعلا صبر کنید.

با خوردن خوراکی‌های ناسالم سلامتی خود را به خطر نیندازید. اهل تفریح و خوش‌گذرانی هستید و اهمیت زیادی به کار نمی‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به دردسر بیندازد، زندگی را جدی بگیرید و در کنار تفریح، اهمیت بیشتری برای کار و تلاش قائل شوید. کم‌محلی به همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید و از در احترام و محبت با ایشان وارد شوید. ممکن است حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان دلخور شوند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و زمینه آزردگی اطرافیان را فراهم نکنید. تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما شرایط مناسبی برای تصمیم‌گیری ندارید و می‌ترسید این تصمیم عواقب بدی برای شما به دنبال داشته باشد. اجازه ندهید برای این تصمیم‌گیری بیش‌ازحد تحت فشار قرار بگیرید و با اعتمادبه‌نفس کامل، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای منزل را فراهم کند. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری به پایان برسانید. یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ )

کمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه کرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد که مهمتر است.

لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

هر چقدر موقعیت اقتصادی تو بهبود یابد، کار تو سخت‌تر خواهد شد و به همان اندازه توانایی‌ها و استعدادهای تو شکوفا می‌شود. پس باید با قدرت و توان بیشتر منتظر روزهای بعد بود.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

خواب های آشفته ای که شب گذشته دیده اید امروز ذهنتان را به خود مشغول کرده اند و احساساتتان را تحت تأثیر قرار داده و باعث ناراحتی شما شده اند. همین وضعیت باعث حساسیت بیش از اندازه شما شده و در نتیجه این حساسیت، واکنش هایی که به اطرافیانتان و مشکلات کوچک و بزرگی که سر راهتان قرار می گیرند خیلی شدیدتر از آنی هستند که باید باشند. یادتان باشد بیشتر وقت ها خواب هایی که می بینیم تعبیر خاصی ندارند و نباید اجازه دهید روزتان را خراب کنند. شخصی را ملاقات می کنید که بسیار برایتان مهم است. پند و نصیحت دیگران را گوش می کنید اما به آن عمل نمی کنید. شما فکر می کنید دیگران شرایطتان را درک نمی کنند، اشتباه می کنید شما مسئله را از نگاه آن ها ببینید تا بتوانید تصمیم درست بگیرید. عصبانی نباشید.

اهمیتی به سلامتی خود نمی‌دهید و به‌رغم اینکه در بستر بیماری افتاده‌اید، نمی‌خواهید سری به پزشک خانوادگی‌تان بزنید و فکری به حال درمان خود بردارید. این وضعیت به غیر از ناخوشی بیشتر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید و به فکر درمان باشید.  فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. روحیه دمدمی مزاجی دارید و دائم نظرهایتان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری و ناراحتی همسر یا عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که اگر سرتان برود، حرفتان نخواهد رفت. کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ )

احساس می‌کنی اگر کسی به تو توجه کند دیگر خوشبخت‌ترین خواهی بود. اما چنین نیست. خوشبختی در نگاه توست نه آن کسی که بدان می‌نگری. اشیاء و اشخاص اطراف ما تغییر می‌کند.

اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

گیریم ستاره بخت تو خوب و عالی باشد. بدست آوردن یک موقعیت اقتصادی خوب تنها نیمی از کار است. نیم دیگر حفظ آن خواهد بود که به جای شانس، لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز خرابی دستگاه ها و وسایل برقی مختلف، به ویژه در محل کار و در مسائل مربوط به مادیات، ممکن است برایتان مشکلاتی ایجاد کند. یک مشکل غیر قابل پیش بینی شما را وادار خواهد کرد قراری که برای امروز داشته اید را کنسل کرده و به روز دیگری بیندازید. اگر شخصی که با او قرار داشته اید به این اتفاق اعتراض کرد سعی کنید در آرامش موقعیت را برای او توضیح داده و از بلند کردن صدایتان و یا استفاده از کلمات نا مناسب به شدت خودداری کنید. در برخورد با دیگران حواستان به موقعیتتان باشد. هدیه دلخواهتان را هنوز پیدا نکرده اید، در جاهای غیر معمول دنبال آن بگردید. رفتار شخصی کلافه و نگرانتان می کند او با شما فرق دارد توقع رفتار مشابه نداشته باشید و بیخود اعصابتان را به هم نریزید.

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالیتان بهبود پیدا می‌کند. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگیتان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگیتان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.  رازهای کار و حرفه‌ خود را با اطرافیان درمیان نگذارید. برنامه دارید تا فرصتی از روز را به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید، اما چنین فرصتی پیدا نمی‌کنید. یکی از اطرافیان با انجام کار نادرستی، زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. درباره این رفتار با وی صحبت کنید و دلیل کار ناشایستی که انجام داده را جویا شوید.




فال روزانه مهر

در مورد فردی زیادی فکر می‌کنی. گرچه تنها دیدارهای کوتاه و مختصری اتفاق افتاده اما تو آنرا خیلی جدی گرفته‌ای. بهتر است دست از خیال پردازی برداری چون این روش برای تقویت قوه تخیل خوب است اما در پایان سودی ندارد.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

فعلا نیازی نیست به فکر تغییرات عمده و عظیم باشی. موقعیت اقتصادی مناسبی داری پس بهتر است این موقعیت را حفظ کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز خراب شدن وسایل و تجهیزات مورد نیازتان در مسیر انجام کارها و وظایف روزانه تان اختلالاتی ایجاد کرده و عملکرد شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. عصبانیت ناشی از پیش آمدن این وضعیت ممکن است باعث شود داد و فریاد به راه انداخته و خشم خود را به صورت نامناسب بروز دهید. اما اگر نیاز دارید که حتما خشم خود را تخلیه کنید باید این کار را به صورتی انجام دهید که باعث ناراحتی دیگران نشوید؛ می توانید برای این کار به ورزش و پیاده روی بروید. خیالتان راحت، درگیری که به شما مربوط نیست تمام می شود و شما از شنیدن خبرش خوشحال می شوید. در مورد مسئله ای کاری بهتر است الان دست به هیچ تغییر بزرگی نزنید. چند وقتی است از خود گله‌مند هستید و قبول کردن تمجیدها و تعریف های دیگران برایتان سخت شده.

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌هایتان را با جسارت بیشتری دنبال کنید. از سلامت خود غافل نشوید و با خوردن غذای سالم و ورزش، طول عمر خود را افزایش دهید. پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را با احتیاط بیشتری سرمایه‌گذاری کنید. قصد انجام کار مهمی دارید. با این حال به نفع شماست که این کار را به آینده موکول کنید. در غیر این صورت انجام آن چیزی به‌غیر از شکست برای شما به دنبال نخواهد داشت.  از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حرف ناراحت‌کننده‌ای به شما می‌زند. این حرف را به دل نگیرید و مطمئن باشید عشق ‌زندگیتان در اولین فرصت این دلخوری را از دل شما بیرون خواهد کرد.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ )

فردی را دوست داری بدون اینکه او تو را دوست داشته باشد. آرزو می‌کنی ای کاش او هم همین احساس را داشت و رفتارش را با تو عوض می‌کرد. این آرزوی قشنگی است، اما همه درها را به روی تو بسته‌اند.

باید در کارها دقت را با سرعت توام کرد تا هم سریع‌تر انجام شود و هم چیزی فروگذار نشده باشد. موفقیت مهمی در انتظار توست.

باید برای رسیدن به اهداف خود همواره جسم سالم و شادابی داشته باشی و این فقط با ورزش توام جسم و روح حاصل می‌شود.

نگرانی تو در مورد مسائل مالی بیهوده است. شاید در حال حاضر شرایط مناسب نباشد اما طولی نمی‌کشد که همه چیز دوباره درست می‌شود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

ممکن است پرداخت هایی که باید در مقابل کارهایی که انجام داده بودید دریافت کنید به موقع انجام نشوند، به ویژه کارهایی که خودتان نیز برای آنها سرمایه گذاری کرده اید. امروز همچنین عملکرد کامپیوترها و دستگاه های مختلف با مشکلاتی مواجه خواهد بود، اما شما نباید اجازه بدهید این وضعیت موقتی باعث وارد شدن فشار عصبی و نگرانیتان شود. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و رفتاری که بعدا باعث پشیمانیتان شود را از خودتان نشان ندهید. با چسبیدن به حاشیه ها صرفا خودتان را خسته و دلزده می کنید. با وجود مسائلی که پیشت سر گذاشته اید هنوز اعتماد به نفس گذشته را به دست نیاورده اید، افکار منفی خود را دور بریزید و از جنگیدن با واقعیت های زندگی دوری کنید، فقط سرعتتان را با این کار کم می کنید.

اهمیت زیادی به سلامت خود می‌دهید و مواظب جسم و جان خود هستید، این روحیه را ادامه دهید و به خطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است.   اعمال ‌نظرهای مستبدانه را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید که خودشان برای سرنوشتی که در پیش‌رو دارند تصمیم بگیرند.   تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید. از رسیدگی به همسر یا عشق زندگیتان غافل شده‌اید و مانند سابق هوای ایشان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگیتان ایجاد کند، توجه بیشتری به ایشان اختصاص دهید و عشق زندگیتان را غرق در محبت کنید.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ )

نباید توقع کار خارق‌العاده‌ای از او که فردی عادیست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و کسی در مورد احساساتت صحبت نکنی چون هنوز خیلی زود است.

شخصیت مهمی از تو حمایت می‌کند و همین مساله موقعیت تازه و فوق‌العاده را در اختیار تو می‌گذارد. روحیه‌ات را تقویت کن و از فرصت استفاده کن.

تنها ورزش کردن سلامتی انسان را تضمین نمی‌کند، بلکه آرامش و اعتماد به نفس داشتن هم جزئی از سلامتی است. فکرت را آزاد کن تا بتوانی ذهنی خلاق و پویا داشته باشی و برای خودت برنامه‌ریزی درستی انجام دهی.

در تصمیم‌گیری‌های خود شتاب نکن. قرار است از جایی پولی برسد که می‌رسد و جایی برای نگرانی وجود ندارد. بهتر است برای آینده خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز اخلاق اعضای خانواده تان زیاد مثل همیشه نیست و حال و حوصله شان زیاد سر جایش نیست. آنها به خاطر درگیری هایی که با دیگران داشته اند و یا به دلیل مشکلاتی که در استفاده از وسایلشان برایشان پیش آمده است عصبی هستند و به نفعتان است که با آنها وارد بحث نشوید. این مشکلات به زودی حل خواهند شد و اوضاع به حالت عادی باز خواهد گشت، آنگاه شما خواهید توانست بی آن که به روابط خود با آنها لطمه ای زده باشید، با خیال راحت راجع به آنها حرف زده و یا حتی شوخی کنید و بخندید. در رابطه احساسی با دیدی متفاوت و مثبت به زندگی و اتفاقات اطرافتان نگاه کنید. اتفاق خوبی در راه است. از شرکت در یک کار خیر دست جمعی بسیار لذا خواهید برد. در مورد مسئله مالی به افکارتان نظم بدهید و کارها را اولویت بندی کنید.

از هرگونه سرمایه‌گذاری به‌خصوص در بازار املاک و مستغلات دوری کنید. زود قضاوت نکنید و به خاطر داشته باشید که صبر امروز شما، جلوی افسوس آینده را می‌گیرد.  ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهنتان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. علاقه زیادی به نشست‌و‌برخاست با اطرافیان دارید، اما امروز ترجیح می‌دهید که تنها باشید و کسی مزاحم‌تان نشود، این اتفاق خواهد افتاد و فرصتی برای تنهایی و استراحت پیدا می‌کنید. فکرهای بی‌شماری در سر دارید و شبی نیست که خواب آسوده‌ای تجربه کنید، به صلاح شما نیست که این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری برای رسیدن به آرامش بردارید و شب‌هایی آسوده با خوابی عمیق را تجربه نمایید. همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ )

سوء تفاهم کوچکی به وجود آمده که به زودی برطرف می‌شود. نباید از تصمیم و نظر خود برگردی چون حق با تو بوده است و دیگران هم به زودی خواهند فهمید.

خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

مرحله مهمی را پشت سر گذاشتی و نهایتا سود خوبی هم بدست آوردی. این موفقیت راه را برای تو باز می‌کند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز در محل کارتان ممکن است به خاطر مسائل فنی و مشکلاتی که در ابزار و وسایل مورد نیازتان پیش می آیند به موانعی برخورد کنید. پس خودتان را آماده کنید تا به جای این که اعصاب خودتان و اطرافیانتان را بهم بریزید و داد و قال به راه بیندازید با آرامش به این مشکلات غلبه کنید. همچنین این احتمال وجود دارد که همسایه هایتان رفتارهای عجیب و غریب از خودشان نشان دهند. سعی کنید خونسردی خودتان را حفظ کنید و مقابله به مثل نکنید. این وضعیت موقت است و اگر رفتار نادرستی از خود نشان دهی احساس شرمندگی خواهید کرد. اگر دوستی نظرات سازنده خود را ابراز می کند، بدانید که فقط می خواهد به شما در رسیدن به موفقیت کمک کند. به خودتان اعتماد کنید و نگذارید یک ناراحتی و یا یک شکست شما را عقب براند. مطلبی را خواهید خواند که به شما ایده تازه ای می دهد. دنبال آن را بگیرید.

اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل کنید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را تجربه کنید. یکی از اطرافیان پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید انجام آن سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از دوستان یا آشنایان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ )

ممکن است در این وادی دچار ناکامی شوی و مدتها این حادثه ذهن تو را مشغول و مسموم کند اما به خاطر داشته باش که زندگی همچنان ادامه دارد و دنیا از حرکت نمی‌ایستد. پس با امید سرت را به کارهایی که دوست داری مشغول کن.

کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.

ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

فعلا اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست پس به سرعت برنامه‌های خود را پیاده کنید. ممکن است روزهای آینده نیز به همین منوال باشد. فقط با یک ابتکار عمل می‌توان از این اوضاع نجات یافت.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

به دلیل مشکلاتی که در رابطه با کامپیوتر و اینترنت ایجاد شوند، ناراحتی های موقتی در رابطه با مسائل مالی برایتان پیش خواهند آمد که به نفعتان است در رویارویی با آنها صبور باشید و نزاکت خود را فراموش نکرده و روی حل این مشکلات تمرکز کنید تا همه چیز خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید روبه راه شود. با وجود همه این مشکلات به نظر می رسد که از لحاظ اقتصادی آینده درخشانی در انتظار شما باشد، فقط شرایط کیهانی موجود باعث بروز این مشکلات فنی شده اند. این روزها احساس می کنید از هر طرف محاصره شده اید. برای خلاصی از این وضعیت بهتر است با کسی که خیلی دل خوشی از او ندارید فعلا مصالحه کنید. صبر کنید تا آبها از آسیاب بیفتد و اوضاع کمی آرام تر شود. از گفتن حرفی و یا دست زدن به کاری می ترسید.

امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید تا با استراحت و تفریح، خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمکتان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.    تصمیم مهمی را باید اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقلتان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ )

جایی برای افسوس خوردن نیست. اشک ریختن برای چیزهایی که از دست داده‌ای سودی ندارد. سعی کن از فرصت‌های آینده استفاده کنی تا موفق شوی.

همین روزها هدیه گران قیمتی به دستت می‌رسد. یکی با خبر خوش در راه است. خودت را برای پذیرایی از چند میهمان آماده کن.

اگر دچار افسردگی فصلی شده‌ای، در روز چند دقیقه جلوی نور خورشید بنشین. اینکار علاوه بر حل مشکل افسردگی، باعث تولید ویتامین D در چشمها و پوست می‌شود. البته این کار به میزان بسیار کم توصیه می‌شود چون اشعه‌های مضری نیز در نور خورشید وجود دارد که باعث التهاب پوست می‌شود.

باید مسائل اقتصادیت را جدی بگیری و به فکر چاره‌ای باشی چون به زودی با مشکل روبرو می‌شوی. نباید بر اثر سهل‌انگاری دوباره ضرر و زیان ببینی پس هوشیار باش و منافع بلندمدت خود را در نظر داشته باش.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز کامپیوترها و سایر تجهیزات الکترونیکی ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و قدرت شما در انجام کارهایتان به بهترین شکل ممکن را محدود کنند. با وجود این که شما معمولا فردی آرام و خونسرد هستید، تحت تاثیر این شرایط امروز به طور ناگهانی انگار دیوی خشمگین در درونتان بیدار شده است، اما به نفعتان است که مهار آن را به دست گرفته و اجازه ندهید بین شما و عزیزانتان ایجاد چالش و درگیری کند. هر کاری را قبول نکنید. بهتر است هر چه زودتر تصمیم بگیرید و دست دست نکنید. مدتی است که ایده های مالی خوبی در ذهن می پرورانید. قبل از شروع هر کاری بهتر است ابزار کار را فراهم کنید تا با شکست مواجه نشوید. حالا وقت آن نیست که بی گدار به آب بزنید.

 یکی از اعضای خانواده برای حل مشکلی مالی که شما را نگران کرده، پیش قدم می‌شود و بدهی‌ها را پرداخت می‌کند. مشکلات خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان از گرفتاری‌های شما بی‌خبر هستند. ادامه این رویکرد غیر از اینکه مشکلات شما را وخیم‌تر کند، چیزی برایتان به دنبال ندارد. امروز گرفتاری‌های خود را با آشنایانی که به آن‌ها اعتماد دارید در میان بگذارید و از دوستان و آشنایان برای حل این گرفتاری‌ها کمک بخواهید.   سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. علاقه زیادی به تنهایی دارید و امروز شرایطی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید.  مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان بنشینید و عاشقی کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار عشق‌ زندگیتان پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط