فال روزانه سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه ۱۹ مهر۱۴۰۱ و فال روز تولد نوزدهم  مهر و فال روزانه فردا نوزدهم مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ست...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه ۱۹ مهر۱۴۰۱ و فال روز تولد نوزدهم  مهر و فال روزانه فردا نوزدهم مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۹ مهر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ )

باید همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امکان را می‌دهد تا از موانع عبور کنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نکن.

بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

همیشه بادها موافق نیستند پس مراقب دخل و خرجت باش.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز برای شما روز هیجان و ماجراجویی است، مخصوصا وقتی پای عشق و روابط عاطفی در میان باشد. اگر دیدید اوضاع باب میلتان نیست تسلیم نشوید و خودتان برای فراهم کردن شرایط مورد نظرتان پیش قدم شوید. اگر می خواهید اوضاع تغییر کند باید در اولین قدم نگاه خودتان را تغییر دهید. امروز شما اراده ای بسیار محکم و اعتماد به نفسی بالا دارید. الان زمان بسیار خوبی است برای این که نقشه هایی را که برای رسیدن به اهداف بزرگ خود دارید را عملی کنید. احساسات قوی و محکم خود را به نتایجی مثبت و ملموس تبدیل کنید. به جای ویران کردن سعی کنید همه چیز را ساخته و بهتر کنید. در مورد مسئله ای فکر می کنید حقتان ضایع شده، گرهی که با دست باز می شود با دندان باز نکنید، با یک اعتراض ساده به حقتان خواهید رسید، مشکل را بیخودی بزرگتر و بغرنج تر نکنید. در مورد مسئله ای خانوادگی اجازه ندهید از سادگی تان سو استفاده کنند.

خطری امروز سلامت وجود نازنین شما یا یکی از اطرافیان را تهدید می‌کند. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب اطرافیان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا مویی از سر اهل منزل و دوستان شما کم نشود. امروز پولی به دست شما می‌رسد، اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. یکی از اعضای خانواده در مسیر نادرستی قدم گذاشته و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید.  انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگی‌تان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. شرایطی برای استراحت و تفریح دست می‌دهد. از این شرایط بهره بگیرید و با استراحت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز رفتار نامناسبی با شما خواهد داشت. این رفتار را به دل نگیرید و مطمئن باشید ایشان در اولین فرصت رفتار ناپسندی که داشته را جبران خواهد کرد.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ )

باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت کاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود که از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بکنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

سعی کن با تلاش و ارتقاء شغلی یا تحصیلی سطح درآمد خود را افزایش داده و آینده شغلی و اقتصادی خود را تضمین کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

عشق دارد به سراغ شما می آید. شما امروز خیلی احساساتی تر از همیشه شده اید، اما باید مواظب باشید این شور و اشتیاق فوق العاده ای که در خود احساس می کنید باعث نشود زیاده روی کنید و رفتارهایی از خودتان نشان دهید که شاید به جای اینکه عشقتان را ثابت کنند به ضررتان تمام شوند. ممکن است شما برداشت غیر واقع بینانه ای از شرایط موجود داشته باشید و یا یک نفر بخواهد شما را گمراه کرده و چیزی که حقیقت ندارد را به جای واقعیت به شما نشان دهد تا شما را در مسیری قرار دهد که خودش دلش می خواهد. بهتر است امروز به سادگی به دیگران اعتماد نکنید. در مورد نیتتان چاره کار حسادت ورزیدن، غصه خوردن و یا نشستن نیست، باید بلند شوید و همت کنید تا در کارتان پیروز شوید و به آنچه که می خواهید برسید، با غم و غصه هیچ کاری درست نمی شود. دست روی دست گذاشتن جز اتلاف و هدر دادن عمرتان چیزی برایتان به ارمغان نمی آورد.

امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زندگیتان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود. سبک‌زندگی‌ خود را تغییر دهید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. رویکردی حرفه‌ای و جدی به انجام کارها در پیش بگیرید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبت عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد.

 

 



فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ )

کسی که تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌کشد اما تا می‌خواهد که آنها را عملی کند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است کمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بکنی.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

از گوشت قرمز پرهیز کن و جایگزین مناسبی برایش درنظر بگیر چون ممکن است سلامتی‌ات را به خطر بیندازد.

نباید نگران مشکلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتکار و استعداد تو می‌تواند تمام مشکلات را براحتی از سر راه بردارد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز انگار همه چیز دارد خیلی سریع تر از حالت عادی پیش می رود و این شرایط باعث شده است که شما احساس گیجی و سردرگمی کنید. هیچ تعجبی ندارد اگر اتفاقاتی که این اواخر و به ویژه امروز در رابطه ی عاطفی تان پیش آمده اند شما را غافلگیر کرده باشند. شما احساس می کنید همه چیز با چنان سرعتی اتفاق افتاده است که درکش برای شما غیر ممکن است. سعی نکنید همه چیز را تجزیه و تحلیل کنید و از کوچک ترین جزئیات همه چیز سر در بیاورید. هر آنچه اتفاق افتاده است را فراموش کرده و چشمانتان را به آنچه پیش رویتان قرار دارد بدوزید. گذشت زمان همه چیز را درست خواهد کرد. از یک موقعیت ظاهرا از دست رفته بهره برداری کنید تا بتوانید از مشکل تازه بوجود آمده عبور کنید. با گفتن حرفی روند کارها برایتان آسانتر خواهد شد. تغییراتی در وضعیت ظاهری محل کار یا زندگی شما بوجود می آید که این تنوع موجب افزایش انگیزه و بالا بردن روحیه تان می شود.

روز خسته‌کننده‌ای را آغاز کرده‌اید و کسل و ‌بی‌حوصله هستید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با حضور در کنار دوستان و آشنایان، کسالت را کنار بگذارید و با انرژی بیشتری روز را در پیش بگیرید. یکی از اطرافیان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفستان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت شما نیز محبت ایشان را تمام‌و‌کمال جبران کنید. روز خوبی را برای شراکت آغاز نکرده‌اید. به صلاح شماست که از هر گونه معامله دوری بگیرید و انجام کارهای مالی مهم را به آینده واگذار کنید. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد. همسر یا عشق ‌زندگیتان را تحت‌فشار قرار ندهید. به ایشان فرصت دهید تا خودش را پیدا کند.

 

 



فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ )

وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌کند کمتر می‌توان از او انتظار انجام کارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی کن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریکی نشوی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

یک تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنکه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز بخش رویاپرداز وجودتان فعال شده است و نگاهی ایده آل گرایانه به دنیای اطرافتان پیدا کرده اید. شاید وضعیت فعلی دنیا آن طوری که شما دوست دارید نباشد، اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید هیچ نقشی در تغییر دادن این شرایط داشته باشید. برای یک ذره هم که شده است اوضاع را به شکلی که خودتان دلتان می خواهد باشد در بیاورید. وقتی پای رسیدن به اهدافتان به میان می آید باید جسارت بیشتری از خودتان نشان دهید. برنامه های مهمی که برای خود داشته اید ممکن است امروز به صورتی کاملا غیر منتظره و به خاطر شرایطی که کنترل آنها کاملا از دست شما خارج است با مشکلاتی مواجه شوند. نگرانی های بی موردی ذهن شما را مشغول کرده، با دیدی مثبت به آینده بنگرید و تا برفی نیامده پارو برندارید. انجام کاری ظاهرا مشکل به شما سپرده می شود، شما به خوبی از پس این کار بر می آیید. در مورد نیتتان با دیگران همانطوری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند.

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد.  غم و غصه‌ها را کنار بگذارید و با هم‌صحبتی با اعضای خانواده به آرامش برسید. بیش‌ازحد به دست‌وپای همسر یا عشق ‌زندگیتان نپیچید و اجازه دهید مدتی تنها باشد.  احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. یکی از اطرافیان که حسابی روی شما حساب باز می‌کند، امروز به کمک‌تان نیاز دارد، اما سر شما به اندازه‌ای شلوغ می‌شود که فرصتی برای کمک به این فرد پیدا نمی‌کنید. از این فرد عذرخواهی کنید و به ایشان قول بدهید که در اولین فرصت از هر کاری برای کمک به وی دریغ نخواهید کرد.

 

 



فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ )

اگر بخواهی این بند نازک هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل کنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع کرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.

قبول یک پیشنهاد جدید از یک دوست، می‌تواند این حالت یکنواخت را از بین برده و تو را با طراوت و بانشاط کند. هر از گاهی باید به فکر ایده یا ابتکار جدیدی برای تغییر شرایط زندگی خود و اطرافیان بود و روح تازه‌ای به زندگی تزریق کرد.

مراقب سلامتی‌ات باش. دست به کاری نزن که تو را دچار بحران‌های تازه کند. تو در حال حاضر به آرامش و آسایش نیاز داری و باید آنرا حفظ کنی.

کسی به تو پیشنهاد کار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبک و سنگین کنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز سعی کنید نگاهتان نسبت به همیشه مثبت تر باشد. شما باید تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا تسلیم احساسات خود نشوید، در غیر این صورت واقعیت های مهمی را نادیده خواهید گرفت. شما امروز نمی توانید به راحتی مرز بین خیال و واقعیت را تشخیص دهید و انگار بالای ابرها هستید، اما اگر مواظب نباشید ناگهان در ناکجا آباد فرود خواهید آمد. امروز سعی کنید بیشتر قدرت خود را روی خانه و خانواده تان متمرکز کنید. به مشکلات و مسائل خانواده رسیدگی کنید و کارهای خانه و نظافت و تعمیرات را نیز به انجام برسانید. هر چقدر شما بیشتر کار کنید بقیه ی اعضای خانه هم به کمک کردن به شما تشویق شده و همراهیتان خواهند کرد. از شخصی که برایتان بسیار عزیز است دلخورید، آشتی کنید روابطتان بیش از این حرف ها ارزش دارد. به یک پیشنهاد کاری یا سرمایه گذاری بهتر است فعلا نه بگویید و کمی بیشتر تحقیق کنید. شما عاشق هستید و دلتان پاک است، صبر و تحمل داشته باشید اوضاع روبه راه و بر وفق مرادتان خواهد شد.

بیمار و ناخوش‌احوال هستید اما نگران نباشید چرا که با بهبودی فاصله چندانی ندارید. فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی نمایید.  ایده‌ای وسوسه‌برانگیز و سودآور به ذهن شما می‌رسد و این ایده زمینه افزایش درآمد‌تان را به دنبال دارد. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. شرایطی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌ زندگیتان سپری نمایید. عشق بی‌پایان خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ )

عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناکامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

دوست داری دست به کاری بزنی تا موقعیت اقتصادیت روبراه شود. بهتر است آینده نگر باشی و راهی بیابی که برای زمان طولانی آینده مالیت را تضمین کند نه کاری که زود به نتیجه برسد و به سرعت اثرش تمام شود.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز شما در حال و هوای مهمانی و گردش و فعالیت های اجتماعی هستید و دوست دارید دور و برتان شلوغ باشد و با بقیه صحبت کنید و خوش باشید. اگر می توانید با دوستی که برای مدتی طولانی از او بیخبر بوده اید قرار بگذارید و با هم صحبت کنید. مسلماً هر دوی شما حرف ها و خبرهای زیادی برای گفتن به همدیگر دارید. امروز یک نفر که به همدردی شما نیاز دارد به سراغتان خواهد آمد و از شما می خواهد که برای حل مشکلاتش او را یاری کنید. صحبت کردن با او ذهن شما را درگیر برخی مسائل شخصیتان خواهد کرد و در نهایت در کنار کمک کردن به او راه حلی برای مشکل خودتان هم پیدا خواهید کرد. خوش بینی های اخیرتان ممکن است آنقدر که آرزویش را می کنید ختم به خیر نشود. بهتر است در کار یا روشی که در پیش گرفته اید تجدید نظر کنید و با تامل و تعمق بیشتری به آن بپردازید تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. در روابط عاطفی کاسه داغ تر از آش نشوید و کاری نکنید که توقع جبران داشته باشید.

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. رفتاری سخاوتمندانه در پیش بگیرید و با گشاده‌دستی به اطرافیان ثابت کنید که همیشه به فکر آن‌ها هستید.  کارهای امروز همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق ‌زندگیتان را ندارد.

 

 




فال روزانه مهر ( سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ )

باید بتوانی احساسات خود را بی‌پروا و صریح با دوست یا همسرت در میان بگذاری. شفافیت و روراستی، موجب تحکیم دوستی‌ها می‌شود و اگر رابطه‌ای را برهم زد نباید نگران آن بود.

یک اتفاق خوشایند می‌افتد که برای تو امیدوارکننده خواهد بود. از هر چیز کوچکی باید برای تقویت روحیه خود استفاده کرد و اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

پاداش خوبی در انتظار توست. اگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده کنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی کرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

احتمالا تغییراتی که در خانه ی شما دارند به وجود می آیند امروز باعث آشفتگی و عصبانیت بعضی از اعضای خانواده خواهند شد. شاید دارید نقل مکان می کنید و یا مشغول انجام برخی تعمیرات یا بازسازی خانه تان هستید. بهم ریختگی و شرایط آشفته ای که در خانه به وجود آمده اعصاب همه را به هم ریخته است، اگر می توانید کمک کنید تا این کار هر چه سریعتر انجام شود و هم خودتان و هم اطرافیانتان به آرامش برسید. وقتی این کارها انجام شوند همه می توانند به اعصاب خود مسلط شده و به این فکر کنند که باقی مانده ی روزتان را چطور بگذرانند تا خستگی ناشی از این کارها و بی نظمی ها را از تن به در کنند. توقعتان را از خودتان کم کنید و به جای کلافگی و ناراحتی به خودتان حق اشتباه کردن بدهید. در مورد کاری که می خواهید شروع کنید بهتر است اول از خودتان بپرسید آیا آمادگی عواقبش را دارید یا نه. شخصی به شما اطمینان کرده و با شما درد و دلی کرده، حواستان را جمع کنید و راز دار باشید.

نگرانیهای خود را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. غم به دل خود راه ندهید زیرا دوستان و آشنایان به کمک شما می‌آیند و این مشکل زودتر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد.  مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید، ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید. امروز بیشتر از همیشه مواظب رفتارتان باشید. ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را آزرده‌خاطر کنید. فرصتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل سپری کنید. دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید. مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که شما نیز از هر فرصتی برای عشق‌وعاشقی بهره می‌گیرید.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ )

تو در عشق و دوستی پاکباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به کسی که علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.

جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشکلات و موانع را در پیش پای تو کوچک و حقیر خواهد ساخت.

وضعیت مالی تو ثابت خواهد بود اگر خودت بگذاری. در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌کنی که همه را متعجب می‌کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز ممکن است سوء تفاهم هایی بین شما و اطرافیانتان به وجود بیایند که باعث دلخوری و حتی بالا گرفتن بحث بین شما خواهند شد. شاید طرف مقابلتان به تلاش شما برای برطرف ساختن این مشکل توجهی نکند و بدخلقی و جر و بحث هایش را ادامه بدهد. از توانایی خود در خواندن ذهن طرف مقابل استفاده کرده و با حرف هایی که می دانید او را آرام خواهند کرد بحث را خاتمه بدهید. مطمئن باشید که طرف مقابلتان به زودی از رفتار اشتباه خود پشیمان خواهد شد. ممکن است مسائل مالی نگرانی هایی را برای شما به وجود آورده باشند، اما خونسردی خودتان را حفظ کنید چون شما خیلی زودتر از آنچه فکرش را می کنید به این مشکلات غلبه خواهید کرد. این روزها فشار روی شانه هایتان زیاد است، شخصی به شما کمکی خواهد کرد و این فشار کم خواهد شد. در مورد نیتتان شما فکر می کنید همه راه ها را رفته اید، اما از خودتان بپرسید آیا واقعاً اینطور است؟ شنیدن یک حرف ساده از شخصی که برایتان مهم است لبخند روی لبتان می آورد. یک کار جدید را شروع می کنید.

بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان حرف‌های ناگفته‌ای را در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق ‌زندگیتان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید. یکی از آشنایان در همسایگی شما یا همکاران در محل‌‌کار، چشم دیدن پیشرفت شما را ندارد و نقشه‌های شومی برایتان کشیده است. این فرد را شناسایی کنید و قبل از اینکه نقشه‌های شوم خود را اجرا کند حسابش را کف دستش بگذارید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ )

نباید منتظر دیگران بود! باید آستین‌ها را بالا زد و دست به کار شد. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی باز نخواهد گشت. از موقعیت‌ها باید استفاده کرد.

یکنواختی در کارها و برنامه‌هایت تو را کسل و بی‌حوصله کرده. با کمی ابتکار عمل می‌توانی دوباره شرایط کاری و روحی ایده‌آلی را فراهم کنی. از استعداد خود برای ایجاد تنوع استفاده کن.

این طور که تو کار می‌کنی و استرس داری، مطمئنا مریض می‌شوی. کمی استراحت می‌تواند به تو کمک کند که هم خوب در مورد کارهای عقب افتاده فکر کنی و هم خستگی روحی و جسمی‌ات را به در کنی.

پیش‌بینی می‌شد که پولی به دست می‌آید اما این اتفاق نیفتاد. وقتی در یک کار موفق نمی‌شوی نتیجه می‌گیری که همیشه و همه جا چنین خواهد بود. درحالی که این‌طور نیست و بدبینی حاصل از چنین منطقی، زندگی تو را آسیب‌پذیر خواهد کرد. باید دلایل واقعی هر کاری را فهمید.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

سوء تفاهم هایی که در هنگام صحبت با عزیزی که دور از شما زندگی می کند پیش خواهند آمد باعث می شوند که احساس کنید غرورتان شکسته، احساستان آسیب دیده و اعصابتان به هم ریخته است. بهترین کاری که در این شرایط می شود کرد این است که درگیر بحث و دعوا نشوید و در آرامش این موضوع را با طرف مقابلتان مورد بحث قرار دهید و مشکل را حل کنید. از این که راهی را در پیش بگیرید که دیگران تا کنون نرفته اند هراسی نداشته باشید، معمولا راه هایی که خیلی شلوغ نیستند و پستی و بلندی های زیادی دارند به جاهای بسیار زیبایی ختم می شوند. هر گونه انرژی منفی و شک و تردیدی را از خودتان دور کنید و به ندای درونتان گوش فرا دهید. بعد از پشت سر گذاشتن سختی ها حالا موقع رسیدن به خواسته تان است. راه پیشرفت برای شما باز می شود. بعد از یک تماس تلفنی دست دست و غفلت نکنید. برای رفع مشکلات و غم و ناراحتی شخصی بسیار تلاش می کنید، به هر ترتیب او را تنها نگذارید. در مورد نیتتان فعلا کمی صبر کنید.

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قراردادهای کاری وجود دارد. به صلاح شماست که امروز کارهای تجاری را کنار بگذارید. هزینه‌ بیشتری برای رسیدگی به منزل یا محل‌کار خود اختصاص دهید. یکی از دوستان به کمک شما نیاز دارد و امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید.  فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز شرایطی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان حسابی دلتنگ شما است. در اولین فرصت وقتی را برای بودن با ایشان کنار بگذارید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

 

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ )

به خاطر بعضی اشتباهات دچار شکست می‌شوی. وقتی که حساب همه احتمالات را نکرده باشی دچار حوادث غافلگیرکننده‌ای می‌شوی. باید شناختت را در مورد اطرافیان و دوستانت بیشتر کنی.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

یک نفر دارد چیزی را از شما مخفی می کند. همه ی ما رازهایی داریم، اما چیزی که این شخص دارد از شما پنهان می کند به شما ارتباط پیدا می کند و این منصفانه نیست. حس ششم شما در مورد این که این شخص کیست خیلی خوب راهنماییتان خواهد کرد. سعی کنید بی آن که کار را به بحث و ناراحتی بکشانید اصل مطلب را بفهمید. امروز افکار و نقشه های دیگران به نظرتان خیلی غیر منطقی و همراه با خوش باوری می رسند و به همین دلیل هم نمی توانید به آنها اعتماد کنید؛ اما اگر با دقت به گفته هایشان گوش فرا دهید می بینید که آنقدر ها هم که شما فکر می کرده اید دور از ذهن نیستند و نبوغ زیادی در آنها نهفته است. در مورد مسئله بوجود آمده در محیط کارتان شاید استرس ها کاملا از بین نرود اما مطمئنا به جواب نزدیکتر می شوید. سعی نکنید به زور از چیزی که به شما مربوط نیست سر در بیاورید. تکیه کردن به یک دوست قدیمی شاید دقیقا همان چیزی باشد که مشاورتان برایتان تجویز می کند.

میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و اعصاب تمام اهل منزل به هم ریخته است، در این مشاجره دخالت نکنید و اجازه دهید اعضای خانواده این مشاجره را ختم به خیر کنند.  با ورزش و تحرک، انرژی بیشتری بدست آورید و فکرهای ناراحت‌کننده را کنار بگذارید.  با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. اعضای خانواده زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌آورند. در اولین فرصت دلیل برخورد نامناسب اعضای خانواده را جویا شوید و به‌گونه‌ای با اهل منزل صحبت کنید که در آینده کمتر شما را ناراحت کنند. روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد.  دل به دریا بزنید و کار مهمی که به آن فکر می‌کنید را آغاز نمایید.  روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.

 

 



فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ )

وقتی می‌بینی شرایط برعکس خواسته‌های تو حرکت می‌کند، بدبین می‌شوی و آینده را تیره و تار می‌بینی. بهتر است در از این منطق‌نگری برداری و برای بدست آوردن اهدافت تلاش کنی حتی اگر پایان کار طبق خواسته‌ات نباشد. حداقل تو تلاشت را کرده‌ای.

یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

اگر می‌خواهی بنشینی و موفقیت دیگران را تماشا کنی ایرادی ندارد اما مراقب باش همین میزان دارایی ناچیزت را با ندانم کاری از دست ندهی. با این روشی که در پیش گرفته‌ای اوضاع مالیت ثابت خواهد بود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما به یک نفر علاقمند هستید، اما این طور به نظر می رسد که او به یک نفر دیگر علاقه دارد. این مسئله ممکن است باعث احساس عدم امنیت و حسادت شما بشود. خودتان را با فکر کردن به این موضوع دیوانه نکنید. شاید قضیه آن طوری که شما فکر می کنید نباشد. سعی کنید به اصل ماجرا پی ببرید. شاید همزمان به چند جا دعوت شده باشید و مجبور باشید بین گزینه هایی که دارید تنها یکی را انتخاب کنید. همان چیزی را انتخاب کنید که برایتان از همه بهتر است. اگر نتوانسته اید در تعطیلات چند روز گذشته به سفر بروید اصلا ناراحت نباشید، امروز یک گردش با دوستانتان می تواند به اندازه ی یک سفر چند روزه حال و هوایتان را عوض کند. این روزها همه چیز برای شما متفاوت است، این امر نباید شما را بترساند یا نگران کند، روزی تان از جایی که توقع ندارید به دستتان می رسد. در مورد مسئله ای که ذهنتان را مشغول کرده حواستان باشد بحث ها را با هم قاطی نکنید و خودتان را بیهوده در گرداب افکار نیندازید، یک مسئله کمتر بهتر.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. از جایی که انتظارش را نداشتید پول روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود، به نفع شما است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را پس‌انداز نمایید. در غیر این صورت این پول زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان شروع می‌شود. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. از این کار چشم‌پوشی کنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا به عشق ‌زندگیتان ثابت شود که بخشش از بزرگان است. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبرو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنارتان دارند و بودن شما در کنار آن‌ها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ )

تو با کارهایت اعتماد او را از بین برده‌ای و برای جبران راه زیادی درپیش داری. در رفتار و اعمالت باید همه جوانب را درنظر بگیری.

شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

تمام تلاشت را می‌کنی اما خوب نتیجه نمی‌گیری. شاید اشکال از راه یا برنامه‌است باشد. وقتی راهی غلط است تلاش کردن در آن جز ضرر حاصلی ندارد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شرایطی که کنترل آن از دست شما خارج است امروز باعث خواهد شد که نتوانید به برنامه ای که داشته اید برسید و همین مسئله باعث خواهد شد ناراحتی هایی به وجود بیایند. زیاد ذهن خودتان را درگیر این اتفاق ناخوشایند نکنید و سر خودتان را با کارهای دیگری که دارید گرم کنید. امروز تا می توانید از خودتان مراقبت کنید و از یک روز همراه با استراحت و آرامش لذت ببرید. در صورتی که از خانه بیرون بروید ترجیح می دهید به جاهایی بروید که زیاد شما را به داشتن روابط اجتماعی مجبور نکنند و به حال خودتان باشید. با این حال شما امروز کارهایی برای انجام دادن دارید که شما را به داشتن ارتباط با دیگران وادار خواهند کرد. شاید حتی درگیر یک بحث نسبتا داغ شوید. برای شخصی در اطرافتان بیش از حد نگرانید، او خودش حواسش از شما جمع تر است، شما کلاه خودتان را بچسبید. از انجام یک معامله احساس رضایت می کنید. مجبور می شوید یک سفر را به تعویق بیندازید. یک نو رسیده با خودش نور و برکت به زندگی تان می آورد. چیزی که دنبالش می گردید پیدا خواهید کرد.

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. در انجام کارهای منزل مشارکت بیشتری داشته باشید.  مشکلی که در محل‌کار با آن روبرو هستید را با کمک همکاران پشت‌سر بگذارید. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. همسر یا عشق زندگیتان امروز از دنده چپ بلند شده و اصلاً حوصله‌ ندارد. در این شرایط بیش‌ازحد به دست‌و‌پای ایشان نپیچید و عشق زندگیتان را به حال خودش بگذارید تا اعصابش روبه‌راه شود.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط